Gyurcsány Ferenc Facebook-oldalán ugyanis dübörög a divatwebshop, a Special Feri Edition nevű márkával.

A Blikk vette észre, hogy a korábbi miniszterelnök saját divatmárkát alapított „Special Feri Edition” elnevezéssel.

„Bemutatom a Special Feri Edition kollekciómat, ahol minőségi anyagokból, egyedi logóval ellátott termékeket vásárolhattok. A kollekció folyamatosan bővül!”

– áll a bemutatkozó szövegben.

A termékeket ITT lehet megnézni. 

Címlapkép: Facebook/Gyurcsány Ferenc

(blikk.hu)

17 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
ómió
Pedig hazudozásban már "halhatatlan" a márkája!
Gyütt Mönt
@HelenMU90: mondtam már, hogy állatkísérletekkel nem foglalkozom.
evacica
@Eriksson: Ez biztos nem a mi pénzükön jött létre, mint Orbán Ráhel divat bulija ami most éppen 5 milliárdba került az adófizetőknek! Gratulálok, talán ezen kéne köszörülni a nyelveteket!
Eriksson
@evacica: Kértem sajtótájékoztatót? Nem kértem. Akkor miről beszélsz?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.