Nem fordít több pénzt a belső égésű motorok fejlesztésére a Peugeot-Citroën (PSA) gyártója, a döntés magyar vonatkozása, hogy Szentgotthárdon az Opel-gyár a cég tulajdona, így azt lassú halálra kárhoztatták. Németország még támogatja a cégeket, de vagy váltás jön, vagy üzembezárás. ---Carlos Tavares, a PSA csoport vezetője a Reuters Automotive Summit konferencián az EURO7-es kibocsátási norma bevezetésével indokolta, hogy már nem ölnek pénzt a benzinmotorok fejlesztésébe. A 2025-ben életbe lépő szabályozás gyakorlatilag lehetetlenné teszi belső égésű motorral szerelt autók forgalomba helyezését az unióban. A határidő csak látszólag távoli, a többi gyártónak is rövidesen dönteniük kell a belső égésű motorok sorsáról - kezdi cikkét a témáról a Magyar Nemzet.

Forrás: napi.hu
Feltöltő: sgl
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

11 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Nyírfa
De én úgy szeretek összeszerelő-ország lenni, ne tessék kerékbe törni a karrieremet!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Pálinkás Pál
és akkor mi fog változni??? ha minden autó elektromos lesz ,akkor sokkal több áramot kell termelni...az meg egyelőre csak fosszilis alapanyagokból kivitelezhető...és mielőtt itt valami nyomi jön a megújulóval...az még most is elenyésző szelete csak az energia iparnak, mi lesz ha még több áram kell??...bírom ezeket a zöld majmokat a villanytragacsokkal...csak arrébb tolják a problémát...azt az áramot bizony még jó ideig kőolajból meg szénből fogják előállítani!!!
Nyírfa
De én úgy szeretek összeszerelő-ország lenni, ne tessék kerékbe törni a karrieremet!
jesz
@Nyírfa: feleslegesen izgulsz...már itt van a villanyautó-összeszerelés..soha nem látott mennyiségre van igény..csak még elkészül a két akkumulátorgyár, és befejezik a villanymotor-gyártó üzemeket is..
Nem maradunk munka nélkül.

Szentgotthárdon elég lassan esett a tantusz...a debreceni BMW éítése sem véletlenül állt le..

Szerintem.
Nyírfa
@jesz: Tényleg! Sőt, jönnek a repülő autók, miért is ijedtem meg, mindig szükség lesz betanított munkásra!
Várjál: és, ha átveszik a hatalmat a robotok, össze is szerelik, meg is javítják magukat?
Nyírfa
@sgl: Én butus, fiatalon még azt hittem, hogy a magyar nép szellemi nagyhatalom lehetne, ha ...
De a ha-nak ma már folytatása sincs.
verőce21
Elérkezett az idő, amikor majd elektromos autók - és minden más elektromos háztartási eszköz - a műholdakról "levett" elektromos energiával működnek.
Vagy olyan átjátszókon keresztül, mint a mobiltelefonok... ehhez kell a rengeteg egyenáramú napelem...
verőce21
Akkor még Biden-nek sem lesz szüksége laposelemre... :)
Nyírfa
@sgl: 9.57

Maga a társadalom felkészületlen, és ezt a jövőt illetően sem hagyhatjuk figyelmen kívül.
verőce21
Hiába no, a feltöltőkártyás és előfizetéses elektromos autóké a jövő...!
Nyírfa
@sgl: És szerinted a történelmet ki-mi alakítja? Az csak a látszat, hogy a politikusok, valójában a társadalom kollektív tudata. Nézd meg, Svájc hol tart. El tudod képzelni a magyarokat, ahogyan közvetlen szavazásokon nyilvánítják ki a véleményüket? Hogy egyáltalán állást mernek/akarnak foglalni valamiben, és nem hárítják el azzal, hogy a közügy nem rájuk tartozik, majd ott fenn az okosak elrendezik? És akkor még fel sem vetettem, hogy ahol két magyar megjelenik, már folyik a rivalizálás, általában nemtelen módon, ahol pedig három, onnan a legbölcsebb döntés, ha elhúz az ember.
Természetesen mindenkori tisztelet illeti a kivételt.
Nessy
Ezzel kapcsolatban az a legrosszabb, hogy az oktatásunk, a szakképzésünk olyan alacsony szintre süllyedt, hogy összeszerelő betanított munkásokat képeznek. Ha ez a tevékenység megszűnik, bajban leszünk.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.