Németországban álltak forgalomba a világ első hidrogénvonatai - írta az Energiaválasztó Hírek. Csak gőzt és kondenzvizet bocsát ki a világ első, teljes mértékben hidrogén-meghajtású vonata, miközben Összesen 14 üzemanyagcellás szerelvény suhan szinte hangtalanul a síneken, miközben csak gőzt és kondenzvizet bocsátanak ki. Hatótávolságuk 1000 kilométer, így egy töltéssel egész nap tudnak közlekedni.

Feltöltő: magyar1
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

4 hozzászólásarrow_drop_down_circle

magyar1
Ez igen, ez már valami. Mindig is csodálkoztam, hogy a valahai gőzmozdonyok mentén kiindulva miért nem próbáltak meg ilyet feltalálni.
Peller Anikó
Helyes, már csak a hidrogént kell előállítani valahogy, ha lehet megúju lóval, naplopóval ecet.
Peller Anikó
@magyar1: Ez kézenfekvő, a baj csak az, hogy ugyanannyi energiát kell befektetni, mint amennyit termel az autó -jelen esetben vonat- vagyis egy kicsivel többet, mert veszteségek is vannak.

Tehát energiát kell előállítani valahol, pl széllel, nappal. Csak az atom veszedelmes, a vízierőművek lassan nem kapnak vizet, a szén és fatüzelés szintén kellemetlen alternatíva, az olajunk elfogyott, gázt meg nem ad a putyin egyébként nagyon helyesen mert a gázt elégetni bűn. Az olajat is.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.