Ennek a vonatnak az érkezésével búcsúzik nemsokára a vasút egy 26 ezres várostól.

Forrás: 24.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

5 hozzászólásarrow_drop_down_circle

drrotf
Mintha lett volna egy olyan költőnk aki a vasutat úgy üdvözölte , hogy száz meg ezer vasutat kívánt az országnak, most meg újra van egy hozzáértő, aki a már meglevő vasutak szárnyait csökkenti !Micsoda különbség van a költő és a miniszter között!Az itt a kérdés, hogy hogy ez a Vitézy nem vette észre hogy korpa közzé keveredett?
Peller Anikó
A komlói vasút macerás mert hegyen völgyön kell kapaszkodnia. Talán nem is jártak vele olyan sokan. Mára feleslegessé vált a vasút, mert mindenki autóval jár vagy busszal. Vagy villamossal, gyalog, esetleg taxival. Van aki helikopterrel.

Ja, nem hülye vagyok, mert a fölcsuti vasut az nem vált feles vagy negyedes legessé, mert az a drága minimiszterünk vasutya, áldassék a neve a márványtáblán.

Villamosjárat meg nem is volt.
Nessy
@drrotf: Száz vasutat, ezeret csináljatok. had fussák be a Földet, mint testet az erek. Azt hiszem Petőfi.
Peller Anikó
@Nessy: Nincs már ilyen hülyeségekre pénz, mert kell a stadionokra. Sokba kerül a fűnyírás is és a focisták fizetése se kicsi.
drrotf
@Peller Anikó: Tényleg nem sok pénze lehet a MÁV-nak.Néztem ezeket az elhanyagolt füves vasúti pályákat, a sínpárok között vígan nőt a fű , tiszta gyomos volt a területük.Minden kép azt tanúsította, hogy ezeket a vasúti pályákat még bezárásuk előtt benőtte a fű , a gaz.Aki élt az átkosban az emlékezhet rá, hogy a nyári diák munka nagy részében a MÁV volt a munkáltatója a diákoknak ,akik ha egy kis pénzt akartak keresni a vasúthoz mentek nyáron dolgozni, és a pályamunkásokkal együtt kapálták , irtották a sínpárok között és mellett a füvet, és augusztus végén már teljesen tiszta volt a vasút területe, és füvet alig lehetett találni.Ekkor még a vonatok is rendes időben indultak , és igyekeztek betartani az évszázaddal ezelőtti menetrendet.Akkor még fontos volt, hogy hogy néz ki a vasúti pálya környéke , az állomások környéke, valahogy mindig volt pénz ezeknek a területeknek a tisztán tartására .Nem szeretném azt hinni hogy a mai ember igénytelenebb a réginél, és azt szereti ha az utazási körülmények sokkal rosszabbak mint régen voltak.Talán most is lesz egy-egy MÁV vezér aki emlékszik rá ,hogy korábban hogy néztek ki a vasúti vonalak, állomások, amikor nem csak váró terem volt az állomáson, hanem étterem is ahol pincér szolgált fel a vendégnek, és volt fodrászat is amit az utazók is igénybe vettek.Posta hivatalok is működtek az állomáson és hírlapárusok és ajándék boltok is az utazók kényelmét szolgálták Valaki talán a vezetők közül még emlékszik ezekre a különleges szolgáltatásokra, és azt szeretné, ha ezek a lehetőségek a mai embert , utazót is szolgálnák! Vagy annyira elkorcsosultunk , hogy veszni hagyjuk a jót is?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.