Október 1-jével több feladat hárul az Opus Titász Zrt-re.
Mint ismert, október 1-jén a leggazdagabb magyar közvetett érdekeltségébe tartozó Opus Titász Zrt. teljes működési területén átveszi az áramhálózati és műszaki ügyekkel kapcsolatos ügyfélszolgálati tevékenységet az E.ON Ügyfélszolgálati Kft.-től – tudta meg az mfor.hu.
Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek 2023. október 1. után kizárólag az Opus Titász Zrt. személyes ügyfélszolgálati irodáiban, telefonos ügyfélszolgálatán, valamint weboldalán intézhetik hálózati és műszaki ügyeiket.
Ilyenek például: igény bejelentése új bekötésre, teljesítményváltozásra, háztartási méretű kiserőmű csatlakoztatására, továbbá a szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézés vagy a műszaki hibák bejelentése. Az E.ON irodáiban, telefonos ügyfélszolgálatán, valamint weboldalán a továbbiakban már nem lesz lehetőség hálózati ügyek intézésre.
A fenti változás nem érinti az egyetemes szolgáltatási körbe tartozó lakossági és nem lakossági fogyasztók számlázással, számlareklamációval, ügyfélcserével, szerződéskötéssel kapcsolatos ügyeinek intézését, azokat az ügyfelek továbbra is az E.ON ügyfélszolgálati csatornáin intézhetik. A változás nem érinti az E.ON dunántúli, valamit fővárosi és Pest vármegyei ügyfeleit sem.
Az Opus Titász Zrt. ügyfélszolgálati tevékenységének átvétele az informatikai rendszerek változásával is jár.
Azaz: az ügyfelek adatai átkerülnek az Opus Titász Zrt. ügyfélszolgálati rendszerébe. Az adatátvitel ideje alatt az Opus Titász Zrt. ügyfélszolgálati csatornáin korlátozott ügyintézésre lesz lehetőség, várhatóan 2023. október közepéig.
twitter.com/janos_hary/status/1699662371868823565/photo/1
A rendszerhasználati díj definíciója: A már el nem lopható EU-s forrásokat helyettesítő , lakosságot kifosztó újabb forrás!
scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/363396937_578287381127129_6807585232432083090_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-7&_nc_sid=5614bc&_nc_ohc=hjki5ARL3ekAX-BtZ4s&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=00_AfAmxVpgJAmo1eDF5kAb7G1-X36_qmpMJg68e6e1hpH0SQ&oe=650D5C1A