Az az OE-XWY lajstromjelű bérhelikopter, amiből szombaton a szegedi repülőtéren Mészáros Lőrincet és Várkonyi Andreát látták kiszállni, majd elhajtani két lesötétített üvegű Mercedessel, a hatvanpusztai major felé is elrepült.

Tiszteletkört tett Orbán hatvanpusztai uradalma felett a Mészáros házaspárt furikázó helikopter

Egy kis hétvégi helikopterezés. Forrás: Pixabay

Az osztrák tulajdonban lévő helikopter MLAT-vevőjének adataiból kiolvasható, hogy a gép szombaton a budaörsi repülőtérről szállt fel délelőtt tíz után néhány perccel – írja a Szegeder.

10:24-kor a gép transzponderével „történhetett valami”, mivel a jel eltűnt Kiskunfélegyháza felett, 10:35 körül, nagyjából fél órával a felszállás után azonban megérkezhetett Szegedre.

A MLAT-jel a Szegeder szerint délután három előtt tíz perccel már Kiskunmajsára mutatta a gépet. A helikopter innen egyenesen Felcsút felé ment, ám Alcsútdoboznál elfordult, elhaladt a hatvanpusztai major felett, ahol azonban nem szállt le. A gép nagyjából 15:35-re ért vissza Budaörsre – írja a hvg.

Forrás: Szegeder, hvg
Fotó: Pixabay

10 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Péter2
Had repkedjenek csak , minél többet repkednek statisztikailag annál hamarabb bekövetkezhet szakszóval éljek 6-30 .
Qqberci
@Maccska: Tudod, cicuka, ez a dolga a légiirányításnak...
Péter2
@Maccska: Sok rádióamatőr figyeli a repsávokat ,. java nyugdíjas a többi készülék mellett elfér egy vevő légiforgalmi sávara , 117-137 mhz AM moduláció , még a 80 években hangoltam át egy videotón rádiót , jó is volt , csak nem am-en futott hanem fm kicsit tompán szólt , 90 évek elején építettem egyet dr Hetényi írásából ami a rádiótechnikai évkönyvbe közölt , elég pontos volt a kapcsolás és az alkatrészlista értékei , mert azonnal működött , és a mai napig is , meg szereztem egy katonait is r-313 amúgy már kapni zsebrádió mértben is , megfigyelő vevő néven 20 ezer ft körül , 76 mhz--- 171 megáig vételez am fm modulációba , sok ember hobbija , magyar légtérbe magyarul beszélnek a pilóták , még a katonai gépeken is , és van még ez az aplikáció www.flightradar24.com/51.50,-0.12/6 de az is valószínű , hogy van az irányító toronyba olyan ember aki már adja is a drótot , hogy ki hova jár , emlékszem mikor orbán repkedett aztán letiltatta a gép járatszám jeladóját , de hiába igaz az aplikáció nem látta de valamelyik légi irányító elárulta valamelyik lapnak és már tudott is róla aki akart . Na ez van .
Qqberci
@Philip Marlowe: A légiirányítás nyilvánossá tesz az adatokat. Te is böngészheted...
CsipkeRózsa
Miért kellett két db Mercedes, nem elég a közös kocsi?
NKF
Már azt hittem,hogy Köcsögházy tudósít minket!
Dr. Proktor
Hmmm... még nem üzemelték be lopáspusztán a légvédelmi rakétarendszert?
Vagy csak úgy lehet arrafelé szabadon repkedni?
namihami
Az a transzponder egy olyan szerkezet, amivel ""úgy, véletlenül"" mindig akkor történik valami, amikor gépet a fidesz""elit"" valamelyik tagja veszi igénybe? És az csak úgy ""kikapcsolódhat?!?!
Ez nem a légiközlekedés veszélyeztetése?!?!
nezelodo
@namihami: Kapcsolgassák csak a helyzetjelző kütyüt a repcsijeiken! Megteszik ezzel azt a szívességet, hogyha egyszer valami baj érné a gépet, őket soha ne láthassuk viszont.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.