DÁVIDKA EZZEL SEM DICSEKEDETT!! =)) Több milliárd forintot költöttek már az új Közlekedési Múzeum építésének előkészületeire. A jelenlegi állás szerint még jó ideig nem újul meg a hazai vasút- és ipartörténet kiemelt épületegyüttese, a MÁV Északi Járműjavítójának dízelcsarnoka és annak környezete. A 15 éve bezárt üzemcsarnokban tavaly kezdődött volna el az új Közlekedési Múzeum építkezése.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
A derék nem-rokon rokony – Lexi-babával kórusban – arról fröcsögött, hogy a béna Karácsony nem képes a kormány ellenszelében (valójában intenzív bosszúhadjárata mellett) fejleszteni a fővárost
Mottó:
Nem csak rokon, de igazi NER-csinovnyik is
vérében van az unortodoxia;
át- és végig-gondolatlan méregdrága és gyakran
kérdéses hasznosságú ötletelések gyártója!!
Bezzeg ők, pontosabban a libuska utolsó pillanatban visszalépet, így bezzeg Dávidka!! =))
A derék index.hu számol be egyik ikonikus „sikeréről”.
A jelenlegi állás szerint még jó ideig nem újul meg a hazai vasút- és ipartörténet kiemelt épületegyüttese, a MÁV Északi Járműjavítójának dízelcsarnoka és annak környezete. Lázár János kénytelen volt befagyasztani a projektet.
A komplexumot a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum vehette birtokába, és itt jött volna létre az új Közlekedési Múzeum és kulturális negyed. Legalább is Dávidka nagyvonalú tervei szerint. De valahogy nem jött össze. Ahogy annyi más esetben is, itt is sikerült jónéhány (talán több tucat is, még az elszámolás sem kóser) milliárd eltapsolása után szinte semmit sem felmutatni! =))