DÁVIDKA EZZEL SEM DICSEKEDETT!! =)) Több milliárd forintot költöttek már az új Közlekedési Múzeum építésének előkészületeire. A jelenlegi állás szerint még jó ideig nem újul meg a hazai vasút- és ipartörténet kiemelt épületegyüttese, a MÁV Északi Járműjavítójának dízelcsarnoka és annak környezete. A 15 éve bezárt üzemcsarnokban tavaly kezdődött volna el az új Közlekedési Múzeum építkezése.

Forrás: index.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

kakukkmadár
Dávidkának mindig vannak egzaltált látomásai, amikből aztán nem lesz semmi, a jókora anyagi veszteségen kívül. Miközben ő a HÉV vonalak földalatti összekötéséről hadovált, lett egy semmire nem jó alsópusztai kirakat-tramtrain-ünk lázár jani örömére. Aztán volt itt vasúti alagút Budapest alatt, helyette lett orbánnak felcsúti kisvasútja, évi három utassal. Nem lett nekünk RIGÓ jegyrendszerünk, de kaptunk helyette kilométer hosszú megállóneveket...és a bilikék buszok, meg az oda-vissza átnevezett és átfestett Volánok, az idekényszerített, "felújított" orosz metrók, a lerombolt gyerekek kedvence: a Közlekedési Múzeum. Szép pályaív Dávidka, gratulálunk!
RonaGyuri
DÁVIDKA EZZEL SEM DICSEKEDETT!! =))

A derék nem-rokon rokony – Lexi-babával kórusban – arról fröcsögött, hogy a béna Karácsony nem képes a kormány ellenszelében (valójában intenzív bosszúhadjárata mellett) fejleszteni a fővárost

Mottó:
Nem csak rokon, de igazi NER-csinovnyik is
vérében van az unortodoxia;
át- és végig-gondolatlan méregdrága és gyakran
kérdéses hasznosságú ötletelések gyártója!!

Bezzeg ők, pontosabban a libuska utolsó pillanatban visszalépet, így bezzeg Dávidka!! =))
A derék index.hu számol be egyik ikonikus „sikeréről”.
A jelenlegi állás szerint még jó ideig nem újul meg a hazai vasút- és ipartörténet kiemelt épületegyüttese, a MÁV Északi Járműjavítójának dízelcsarnoka és annak környezete. Lázár János kénytelen volt befagyasztani a projektet.
A komplexumot a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum vehette birtokába, és itt jött volna létre az új Közlekedési Múzeum és kulturális negyed. Legalább is Dávidka nagyvonalú tervei szerint. De valahogy nem jött össze. Ahogy annyi más esetben is, itt is sikerült jónéhány (talán több tucat is, még az elszámolás sem kóser) milliárd eltapsolása után szinte semmit sem felmutatni! =))
kakukkmadár
@RonaGyuri: Így van Gyuri, és tegyük hozzá, hogy mivel a messzirül gyütt lázár nem igazán járt soha a Közlekedési Múzeumba kisvasutazni (tramtrainezni!) ezért nyilván nem szívügye a projekt. A pár százezer pesti gyerek meg le van szarva.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.