A New York Times vizsgálata szerint az amerikai Coca-Cola csoport tudományos kutatásokat finanszíroz imázsának újrafényezése érdekében. Konkrétan arról van szó, hogy elterjesszék azt a gondolatot, miszerint az elhízással kapcsolatos egészségi problémák kizárólag az italt fogyasztók fizikai gyakorlatai hiányának tudhatók be. Egy pohár, csillagászati mennyiségű kalóriát tartalmazó kóla többé nem számít. Ezzel akarja ellensúlyozni az ital iránti keresletet jelentős csökkenését.

Forrás: gepnarancs.hu
Feltöltő: nocenz_Ura
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.