A Williams F1-es csapatánál nem tartanak tőle, hogy az előző évektől radikálisan eltérő kialakítású hátsó légterelő vibrációja túlságosan nagy lesz, ami komoly problémák forrása lehetne. Sam Michael technikai igazgató nem ért egyet azokkal a feltételezésekkel sem, amelyek szerint az FW33-as autó hátsó részének merész kialakítása sok kellemetlen meglepetést tartogat még a csapat számára.

Forrás: F1hí­rek
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.