Napindító örömködés: szokatlan történet naiv ügyfélről és a Lidl-ről. Még sok ilyet. Kedves homár! Már sok rosszat írtak a Lidl-ről, hadd írjak most jót is. Szóval múlt héten a Lidl-ben vásároltunk, egy bartnőmmel és a fiammal közösen, egy kosárban, bár külön fizettünk. Mi már akkor kitoltuk a kosarat félig, hogy elférjen benne a barátnőm cucca is. Vett-többek között egy zacskó kekszet. Másnap (!) jött csak rá, mikor újra megnézte a blokkot, hogy 1 helyett 9 csomag keksz szerepelt a blokkon. Kétségbe is esett, mert a különbözet több volt, mint 1000 ft és ugye a pénztártól való távozás után.....[...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

6 hozzászólásarrow_drop_down_circle

varrólány
Az ilyen esetek elkerülése érdekében, nagyjából fejben összeadom az árukat.
Feltéve ha nem vásárolok túl sokat, de általában kevés pénzzel megyek.
qxy
Érdemes össze adni nagyjából és a párommal mindig tippelünk mennyi lesz.De nálunk a Lidl ben ha háromszor reklamálnak a pénztárosnak és a vásárlónak van igaza,akkor repül
csikknorisz
@qxy: Ho elejen en is nagyjabol adom ossze fejben. De ho vege fele mar eloveszem a telefonon a szamologepet, aztan fillerre, grammra pontosan mindent:)
palika
Én is jártam igy, de a tescóban, visszakaptam a pénzem plusz postán kaptam ötezer forint kártéritést.!Igaz be írtam a vásárlók könyvébe olyat, amit gondolom emésztettek egy darabig! Azóta nem voltam semmilyen marketben és nem is akarok bemenni. Önellátásra rendezkedek be!
ágimami
Én is jártam már így - többek között a Tesco-ban is - de azóta mindig átnézem a blokkot, ha netán gond van, azonnal tudjak reklamálni.
Heti 1-2 alkalommal megyek a LIDL-be, de elég sok a tévedés sajnos, persze erre azt lehet mondani, csak az téved,aki dolgozik. Ezért is érdemes előre számolni, és figyelni, mit üt be a pénztáros!
csutak
Van egy olcsó ásványvíz amelynek magas a kalcium tartalma és rossz ez etikettje.
Egyet bepötyög a lelkem a gépbe én meg 12-t viszek haza.
Nem először fordult elő velem ugyanez a tuskóban.
Mivel amúgy kártyával fizetek, csak itthon szokott feltűnni, hogy nem 480 csak 40 Ft volt a vizem:)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.