László nem elég, hogy emailben kétszer megkapta az örömhírt, hogy már mindjárt szállítják neten rendelt készülékét, hanem telefonon is kétszer egyeztetett. Az persze már nem volt annyira egyszerű, hiszen először arról értesült, hogy elveszett a rendelése, másodszorra pedig a készlet is kifogyott. A Telenor facebook oldalárol egy percen belül lekerült (nem szeretik a kritikát), ezért kérlek titeket terjesszétek bőséggel: Mivel a Telenor ügyfélszolgálata egy tehetetlen csődtömeg és a facebook oldalt hamarabb találtam meg, mint az e-mail címüket, ezért ide írom azt, amit eredetileg nem ide szántam. Remélem, elolvassa az is, akinek szól.[...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.