Drámai hangú levelet írt a 3-as metró egyik karbantartója a Budapesti Metróért Egyesületnek, amelyben leírja: az alagútban egyre több helyen tapasztalható szivárgás, a vágányok több szakaszon is életveszélyesek, már a 40km/órás korlátozás sem segítene és a Népligetihez hasonló baleset bármelyik állomáson bármikor előfordulhat – írta meg az Index.
Forrás:
BorsOnline
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Persze, ha jól visszagondolok, azért a III.-as metróval már a kezdetekkor sem stimmelt minden.
Éveken keresztül a vonal átadásától kezdve, a kocsikat elrondította - emlékszem rá - annak a csöpögő, szennyezett víznek a rászáradt nyomai, amely az alagutakban történő közlekedéskor került rá.
Idővel a vonatok által által termelt nagymennyiségű hőtől (az indulási energia 25%-a és a fékezési energia 100%-a hővé alakul) azután az alagutak kiszáradtak.
Azután ott volt a Kőbánya Kispesti Vasútállomási épület - amely egyben a végállomása is volt. Elrettentő példa.
Némi fantáziával lehetett érzékelni, hogy egy merész, igényes terv valósult meg hihetetlenül igénytelen minőségű kivitelezéssel.
Azután a sószórásos hó- és jégmentesítés is megtete a magáét az elmúlt harminc év alatt.
A kéregépítésű metrók egyik rákfenéje, hogy a fölötte futó közút, egyben a födémje is a metróvonalnak.
Ez pedig idővel elhasználódik.
A Milleneumi Kisföldalattinál (M1) vonal esetében is az Andrássy út egy szakaszán teljes födémcserét hajtottak végre a '80.as évek végén.
Meg kell mondani a távlatok nem túl biztatóak!