Úgy látszik lassan meghirdethetjük a "leglassabb karácsonyi ajándékszállító cég" versenyét, hiszen még mindig futnak be jelentkezők. A T-Home is árul már minden szemetet az alap szolgáltatásán kívül, pedig elég lenne, ha a saját ügyfélszolgálatukat képesek lennének kezelni, de nem... Blendy közel egy hónapja várja, hogy megérkezzen a konzolja. Közben a díjcsomagváltás miatt átélt egy 5 napos offline periódust is: Az ügyem még karácsony előtt indult el. Naivan egy X-Box-ot szerettem volna megrendelni karácsonyi ajándék gyanánt, amelyhez díjcsomagváltás volt szükséges plusz hűségidő. Ezzel nincs gond, hiszen ezer éve T-Home ügyfél vagyok trpilanet meg egyéb kedvezménnyel. Azért gondoltam a T-Home-ra a vásárlásnál mert nagyon-nagyon kedvező áron kamatmentes részletre adták a kütyüt. Itt kezdődött a hercehurca. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

gabrella
A T-Home mindenre képes: a decemberből 32 napot számlázott ki dijcsomagváltásnál.
nagypapa
A T-Home valóban mindenre képes,néhány évvel ezelőtt a saját kálváriámon is tapasztaltam:minden barátom és ismerősöm óva intem,nehogy eszébe jusson ezzel a züllött céggel kapcsolatba kerülni!
gabrella
@nagypapa: Én is minden ismerősömet lebeszélek már lassan,hogy adja vissza a kócerájukat, drágák is, nem lehet a számlájukat követni minden hónapban más díjat számláznak és most a gyerekemnek ez a december 32 nap!
Felháborítóak.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.