Naiv ügyfél nem érti, hogy ha kontakthibás a telefonja adatkábele, a szerviz azt miért csak úgy fogja elismerni, ha 4 napra bent hagyja a készüléket is: 2 hónapja használom Sony Xperia J telefonomat. Már a kezdetektől kontakthibás az adatkábelem (EC-450) - illetőleg adatátvitelre még csak-csak használható, a telefon akkumulátorát azonban csak és kizárólag akkor tölti, ha egy bizonyos szögben ÉN tartom a kábelt. Más Sony telefont sem tölt, és egy ismerősömnek is ugyanez a problémája. Nosza, megelégeltem, visszavittem a kereskedés-szervizbe (2013. 02. 12., 15 óra környékén; Mammut I bevásárlóközpont Telenor), ahol azt az információt kaptam, hogy természetesen kivizsgálják a problémát, de csak akkor, ha beadom a kábellel együtt a készüléket is. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

sokanvagyunk
"... mert egyébként a készülék pazarul működik" - na, ezen fognak segíteni! :)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.