Naiv ügyfél két hónapig várta, hogy nagyobb tévécsomagra kapcsolják, majd úgy ítélte, az Invitel olyan magasról tojik rá, hogy biztos az sem fogja őket érdekelni, ha emiatt felmondja kétéves hűségnyilatkozatát. Bár még erre is 30 nap után reagáltak, szerintük csak a büntetővám megfizetése után mondhat fel. Bónuszként naiv ügyfél talált a részletes számlán egyórás Németországba irányuló hívást is: Tisztelt Nemzeti  Média és Hírközlési Hatóság! Segítségüket szeretném kérni az INVITEL-lel való, hónapok óta tartó csatározásban. 2012. szeptemberben a szolgáltató ügynöke által, 2 éves hűségnyilatkozattal szerződést kötöttem. 2013. február 21-én az ügyfélszolgálaton keresztül jeleztem, hogy magasabb csomagra szeretnék váltani, több ok miatt is. Ott a hölgy közölte, hogy március 20-22 között jönnek az új csomagot aktiválni, mivel szerelést nem igényel, a LAN-s internet vezeték a gép mögött van, egyedül egy mozdulattal a TV csatornákat kellene nagyobb számra átkapcsolni. Türelmesen vártam március 23-ig. Ezután felhívtam Őket, közölték, hogy az egy hónappal ezelőtti megrendelésem nincs meg. Kössek egy új szerződést! Ismét megtörtént. Akkor már azt mondták pár nap és elvégzik a munkát. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.