Lacc nem érti, hogy mire számolta fel a Telenor az MMS-díjat, amikor a saját honlapjukon tudta volna megnézni édesanyja üzeneteit, tehát kézbesítés nélkül: Flottás csomagunk van a Telenornál, egyébként nagyon kedvező díjakkal. Nemrégiben azonban a következő történt: édesanyám, aki a számlatulajdonos, küldött nekem 2 MMS-t. A telenor küldött nekem erről értesítést, de ha a képeket látni szeretném, regisztrálnom kell az internetoldalukon, ott megnézhetem. Eltelt néhány óra mire lehetőségem lett volna regisztrálni. Mivel nem vagyok előfizető, nem tudom a szolgáltatáshoz tartozó jelszót, édesanyám pedig épp nem volt elérhető. Utána a helyzet aktualitását vesztette. Ami viszont feldühített, hogy ez a 2, lényegében el nem küldött üzenet a számla szerint 280 Ft-ba kerül két azonos flottán belüli, egymással ingyen beszélő telefonszám között. Ergó, a telenor olyasmiért számlázott, amit nem teljesített. Náluk nem reklamálok, valószínűleg nem is értenék, miért nem jó nekem az internetes megtekintés - nem olvastam Üzletszabályzatot, de az MMS józan parasztész szerint telefon és telefon között kellene működjön.

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Dulcinea
Há' lehet barátom, hogy nálad a józan észt kikezelték...másodszor lehet, hogy a telódon nem ártana az MMS szógáltatást aktiválni...oszt akkó mögtudnád nézni a telódon, hogy mit kűdött a mama:)))
Harmadszor meg ha másképp nem boldogulsz...térjetek át a barlangrajzra:)))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.