Nagy siker az elsőajtós felszállás, hiszen nagyságrendekkel többen vesznek BKV-jegyet, mint anélkül. Hátránya, hogy csúcsidőben élhetetlenné teszi a közlekedést, ha az emberek felének nincs jegye és a sofőrtől akar venni. Extrém ötletnek hangzik, de miért nem telepítik vissza a jegyautomatákat minden megállóba? Tisztelt BKK! Egy szívességet szeretnék kérni - leginkább annak a felettébb magasröptű ötlet kitalálójától, aki megszülte hogy a 77-es és a 82-es trolikon vezessék be az elsőajtós felszállást. Kérném nevezett embert, hogy a reggeli csúcsforgalomban szíveskedjen betrolizgatni a munkahelyére, és ha lehet, ehhez olyan trolit válasszon, amelyik újabb fajta. Kérném továbbá, hogy nagyszüleit (ha még élnek) kérje meg, hogy csütörtökön, pénteken vagy szombaton vásároljanak be a Bosnyák téri piacon, és utána vegyék igénybe fent nevezett trolik szolgáltatását. Nagy örömömre szolgálna, ha a kis tesztjükről megírnák magvas tapasztalataikat. Üdvözlettel:egy utasuk

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

dömdödöm
ez a k@rva troli ez akkora nagy extra szolgáltatás hogy 350 ft-ot ki kell pengetned hogy elvonszolja magát nagynehezen egyik megállótól a másikig holdfelszínhez hasonlító utakon úgy hogy közben kirázza a beledet :-( üzér soförtől vagy éjszakai járaton mittomén milyen biztonsági fazontól 450 ft :-( Lassan jó lesz ha majd le lesztek váltva és a tevékenységetek meg lesz szüntetve mint a hátsóajtós felszállás :-( :-( :-( :( :-( mert olyan kreatívan okosak vagytok hogy szétcsattan a fejetek a bennelévő észtől :-(

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.