A párokat üdítős üvegek váltják, de a szivárvány színei maradnak.

Forrás: 24.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Sziszifusz
Pestiesen szólva, " ki van ez találva", ügyes marketing fogás.
Minél több szó esik a dologról, annál többször hangzik el a Coca-Cola márkanév, annál több reklámot csinálva a cégnek.

Amúgy ez a dolog csupán "vihar egy biliben", ami a figyelem elterelésének, érzékenyebb dolgokról, kiválóan megfelel. A Coca-Cola pedig röhög a markába, mivel bejött a számítása.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.