Az általánosan elterjedt vélekedéssel szemben a vásárlás előtti online információszerzés kevéssé jellemző a 15-24 évesekre - állapítja meg a gemius/Ipsos Audience online közönségmérési kutatása. Ez a korosztály az átlagos 57 százaléknál valamivel nagyobb arányban (65 százalék) van ugyan jelen az e-kereskedelmi oldalakon, de az itt eltöltött idejük (24 perc/hónap) kevesebb mint fele az átlagosnak (50 perc/hónap).

Forrás: iPon
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.