A Volkswagen 2008. januárjától júliusáig annyi autót adott el Kínában és Brazíliában, mint Németországban ugyanebben az időszakban. A VW kínai értékesítési darabszáma 12,9%-kal emelkedett ebben az időszakban, amely 501 250 darab értékesített autót jelent, míg a brazil piacon a márka növekedése 20,4%-os volt és ez 304 500 eladott autót jelentett.

Forrás: autoblog.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.