Miközben az okostelefonok piacán óriási robbanás volt 2010 második felében, az iPhone-eladások egyáltalán nem követték ezt a trendet a Morgan Keegan elemzése szerint. Miközben a teljes piac 200 százalékos növekedést ér el évről évre - az előző negyedévben ez 8-10 millió eladott készüléket jelentett -, iPhone-ból 500 ezer darabnál is kevesebb fogyott ebben az időszakban az 1,3 milliárd fős országban. Az eladások fele Android-telefon volt, a Nokia így a tavalyi 70 százalékos okostelefon-tortaszeletét elég gyorsan elveszítette. Tegyük hozzá, hogy az Apple buksa a piacon nem a véletlennek vagy a kínaiak speciális képességeinek köszönhető. Kínában a nyár végéig csak wifi-nélküli iPhone-okat lehetett kapni, azt is elég magas áron. Ahogy a China Unicom csökkentett árakon eladott készülékei és a szeptember végén elindított iPhone 4-eladások is bekerülnek a grafikonokban, jobb lesz majd a leányzó fekvése. Most viszont a leányzó hulla.

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.