Kelt kért meg néhány nappal ezelőtt, hogy nyilatkozzak az Origónak az Apple mostani helyzetéről. Az alapállításaimat továbbra is tartom: 1. Az Apple akkor szerepel jól, ha ő diktálja az ütemet, lehetőleg olyan piacokon, ahol hosszabb ideje teszthalott mindenki. 2. Az iPad Mini-nek - miként az iPodoknak - olyan vásárlói csoportokat kellett volna megszólítania, akik valamilyen okból kifolyólag nem vettek eddig iPadet. Elsősorban azért, mert nekik nem volt fontos a retinaság, annál inkább szeretnének olcsóbb eszközöket vásárolni. 3. Eljött az idő az Apple számára, hogy újabb iparágakat keressen magának a hódításra. Utóbbira én az autóipart és a white goods, vagyis a háztartási gépek piacát hoztam fel példának. Utóbbira jó példa a Samsung egyik törekvése, vagy épp az Apple által is promotált Nest. Előbbie igazán jó példát még nem tudunk mondani. Eddig az Apple mindössze annyit próbálkozott az autóiparral, hogy némelyik járgányba belerimánkodtak egy-egy iPod/iPhone dokkolót. Ugyanakkor azt gondolom, hogy ebben a témában az Apple sokat tudna és fog is lépni. Talán ennek egyik előszele, hogy Eddy Cue, az Apple webes szoftverekért és szolgáltatásokért felelős alelnöke nemrégiben csatlakozott a Ferrari igazgatótanácsához. És valószínűleg nem csak azért, mert néhány éve már ő is Ferrari-tulajdonos. Az egyik első jele annak, hogy az Apple újra megpróbálja betenni a lábát az autópiacra, a nyári WWDC-n bemutatott Siri Eyes Free iOS-funkció. Nem is az az érdekes, hogy néhány autóban hamarosan lehet majd hangvezérelten navigálni az iPhone segítségével, hanem, hogy az Apple a WWDC-n partnerként emlegette a BMW-t, a GM-et, a Mercedes-Benzt, a Land Rovert, a Jaguart, az Audit, a Toyotát, a Chryslert és a Hondát. Nyilvánvalóan butaság lenne azt gondolni, hogy a Siri hangvezérlés miatt ül össze legfelsőbb szinten egy BMW és egy Apple tárgyalni. Ha már ott voltak, tuti másról is esett szó. Visszatérve azonban a jelenhez: az iPad Mini fiaskót Dave Winer írja le a legjobban: I believe it's not only not a winner, but it signals a new Apple that's no longer beyond compare, no longer insisting on delighting its users to the point of orgasm. This Apple is content to be a competitor. Not my idea of what Apple is, and definitely not Steve's. Jöhet az az autóipar...
Az autóipar lehet az Apple következő kiszemeltje
Forrás:
Webisztán
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Kapcsolódó cikkek
Népszerű az Interneten
- „Ha Orbán marad, itt mindenki külföldre költözik” – olyan falvakba látogattunk, ahol Magyar Péterék elverték a Fideszt
- Jön a csoportkör utolsó napja, így juthat tovább a magyar válogatott
- Ijesztő idegen szólított le egy lányt Kelenföldön, amit ezután tett, azzal a lehető legjobb döntést hozta
- „Már nem szorongok” – egyre többen cserélik le az okostelefonjukat „buta” készülékre
Itthon
- 2024. June 26., 09:10
Menczer Tamás ilyen keményen még soha nem szállt bele az ellenzékbe: Ott vannak, ahova valók, a magyar politikatörténet szemétdombján
Itthon
- 2024. June 26., 09:38
Törlesztőjük több mint duplájára nőhet – Komoly bajban vannak a babaváró hitelesek és ez még csak a kezdet
Itthon
- 2024. June 26., 08:06
Hatalmas gyomros Gyurcsánynak: nem adna neki helyet az újraszerveződő ellenzékben Barabás Richárd
További ajánlatok
Szórakozás
- 2024. June 25., 17:01
Eddig nem ismert részletek Molnár Csilla életéből – A szépség féltékeny volt Zalatnay Cinire és nyilvánosan kiosztotta
Itthon
- 2024. June 25., 15:42
Több kilogramm kokain – Elkapták a magyar Sebhelyesarcút? – A kiskutyája próbált neki segíteni
Itthon
- 2024. June 25., 14:29
Így működik az online átverés – Egy bennfentes öszinte vallomást tett, amúgy brutális a büntetése
Új hozzászólás