A mostani hétvége az őrült vásárlásokról szólt az Egyesült Államokban, így az elmúlt három nap statisztikái sokat elmondanak az aktuális fogyasztói szokásokról. Például az IBM felmérése is, ami kimutatta, hogy a vásárolt ajándékoknak nemcsak a tárgya, hanem az eszköze is az iPad. Kiderült, hogy az online vásárlásokat tekintve az iPad vezet, majdnem 10 százalékát vitte a TELJES forgalomnak a vizsgált csatornákon ez az eszköz. Az iPadet követte az iPhone 8,7, majd az Android 5,5 százalékkal. Ha nem a teljes, hanem csak a tabletes költést nézzük, még jobban kiemelkedik az iPad dominanciája, 88,3 százalékos eredményével. A PayPal mérései alapján pedig a vásárlások célja szerint is az iPad volt legnépszerűbb termék, az iPad 2-ből óránként 250-et adtak el. A teljes grafikon itt elérhető.

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.