Akik esetleg még nem voltak a Superweek konferencián, azoknak a korábbi bejegyézéseimet tudom ajánlani a témában: Az első Superseo konferencia értékelése (2011), valamint: Milyen volt a SUPERWEEK 2012 konferencia?. Bánó idén készített is egy hosszabb videót a történésekről. Ezt is érdemes megnéznie azoknak, akik az előzőeken még nem jártak:  A jegyárak az előző években és idén is borsosak. Ezért továbbra is az a legjárhatóbb út, ha a munkaadótokat győzitek meg arról, hogy érdemes lenne egyszer egy évben egy olyan magyarországi konferenciára is eljutni, ahol érdemben lehet tanulni és előrelépni szakmai témákban. Legelsősorban idén is arról lehet majd a legtöbbet tanulni, hogy mit érdemes és mit kötelező mérni a webes környezetben. Valamint, hogy hogyan is kell ezt csinálni. Illetve első kézből hallhatjátok idén is a Google alkalmazottaitól, hogy mire kell készülni 2013-ban a webes mérések területén.  Akik eddig csak visiteket és pageview-kat reportoltak a főnökeiknek. Esetleg egy-két custom reportot már összedobtak, de érzik, hogy még nem túrják elég mélyen a site-jaik adatait, azoknak mindenképpen érdemes ellátogatni ide.  Nem mellékesen persze itt van mindenki, aki ma Magyarországon valóban szakmaszerűen foglalkozni a webanalitikával. Úgyhogy nem csak hallgatni, de beszélgetni, ismerkedni is jól lehet a szcénával.  Amellett, hogy az előző években is tevékeny résztvevője voltam a konferenciának (konferálás, kerekasztal-beszélgetések vezetése), rengeteget tanultam az előadásokból. Pont tavaly viccelődtem azzal, hogy az egyetem óta nem jegyzeteltem annyit, mint a Superweeken.  Sőt, a munkám során rendszeresen használom is azokat az ötleteket, információkat, amiket az előadók toltak. Az egyik leggyakorlatiasabb előadást egyébként tavaly az a Julien Coquet tartotta, aki idén egy komplett napon nagyon komoly analitikatréninget fog tartani.  Mindezekkel együtt is, amit a leginkább fel lehet szívni a Superweekből, az maga a webanalitikai szemlélet. A nyers adatok nézegetésén és egyszerű mérőszámokon túlmutató szofisztikáltabb, üzletileg és technológiailag is relevánsabb kérdések feltétele, a valóban releváns mérőszámok jobb meghatározása és maguknak a méréseknek az implementációja az a tudás, ami gyakorlati eredményeket mutat.  Ez a szint pedig a mérési, analitikai bindzsizés, a számokkal való bűvészkedés meghaladása. Maga a webes üzleti logika. Superweek 2013 konferencia: program Superweek 2013 konferencia: jegyárak

Forrás: Webisztán
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.