A Microsoft pr-főnöke azt postolta, hogy:  Windows Phone has reached 10 percent market share in a number of countries, and according to IDC’s latest report, has shipped more than Blackberry in 26 markets and more than iPhone in seven. Hát ez nagyszerű (pr) hír, csakhogy a 7 kérdéses piacot már nem elmíti a cikk. Az IDG viszont igen: Argentina, India, Lengyelország, Oroszország, Dél-Afrika és Ukrajna, valamint Horvátország. Az elemzések szerint ezeken a piacokon az erős Nokia brand húzza felfelé a Windowst.  Ugyanakkor érdemes kontextusba helyetni ezeket a számokat. Itt van mindjárt az Adobe friss mérése, mely azt mutatja, hogy a különféle oprendszerek hogyan részesednek az internetes forgalomból. Ebből jól látszik, hogy a nagy piacok közül még a legjobban Nagy-Britanniában muzsikálnak. Itt az okostelefonos internetforgalom 1,4 százaléka az övék. És az iOS? 53,5%.  Utóbbi mérés azért is fontos, mert ugye senkit nem annyira az érdekel, hogy melyik fogyasztónak milyen a telefonja, hanem, hogy mennyit internetezik, mennyire használja azt.  Persze nincs mit meglepődnünk azon, hogy a Windows telefonok egyelőre nem a világ legtöbb internetforgalmat bonyolító eszközei. A szerény alkalmazástámogatottság, és a szegmens, ahol ők jobban teljesíthetnek (nem annyira geekek), predesztinálja ezt. Én azt gondolom, hogy két jó dolog történt velók az elmúlt évben. Az egyik a WinPhone 8, a másik a Nokia Lumia temrékdizájnja. Ez a két előfeltétel jó marketingpozícióból indította a Microsoft-Nokia tandemet. 

Forrás: Webisztán
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.