Sokan azért nem mélyülnek el jobban az Analyticsben, mert az első lépésekhez sok tanulásra és végiggondolásra van szükség. Ezen segít az Analytics Gallery, ahol egy sor klassz dashboardot, custom riportot és segmentet találunk, amit saját profilunk alá is feltelepíthetünk egyetlen kattintással.  Kezdésnek két pakkot ajánlanék. Az egyik a januári Superweek fő előadójának, Avinash Kaushiknak a pakkja, mely alap dashboardot, custom reportokat és szegmenseket egyaránt tartalmaz: Occam's Razor Awesomeness. A custom reportok között landing page, belső keresőre vonatkozó és  "not set" / "not provided" mentes kulcsszó report is van.  A másik, a Google által publikált New Google Analytics User Starter Bundle. Itt a menü a következő: Érdemes a GA Galleryben egy kicsit elmélyedni. Nagyon klassz alapbeállításokra lehet lelni. Itt van például a Really Engaged Traffic szegmens, melyet úgy definiálhatunk, hogy a legalább 3 szint mélységig kattintó, a site-unkon egy sessionön belül legalább 180 másodpercet eltöltő felhasználók. Sok esetben az ilyen típusú szegmentáció önmagában is hatalmas felismerésekhez tud vezetni egy olyan cégnél, ahol korábban csak a unique visitorokat és oldalletöltéseket vizslatták. Ha van olyan szegmensetek, custom reportotok, dashboardotok, mely egy egyszerű problémára ad választ, írjátok meg a kommentben.

Forrás: Webisztán
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.