A Honda radikális autórészleg-átalakítási terveinek részeként pontot tett az NSX-projekt végére. Pedig a 15 évig, 1990-től 2005-ig gyártott, legendás NSX sportkocsinak méltó utódot készítettek volna, több mint 500 lóerős V10-es középmotorral. Az NSX-utód a Honda történetének legerősebb járműve lett volna, a Ferrari és a Porsche direkt konkurense. Takeo Fukui, a Honda elnök-vezére korábban még kiemelten fontosnak tartotta a vállalat életében az NSX modellt, ám év végi záróbeszédében leszögezte, cége mostantól a környezet megóvására fog koncentrálni, hibrid technológiák fejlesztésére fog költeni. Vegyünk könnyes búcsút az egyik legkiválóbb japán sportgéptől.

Forrás: autoblog.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.