A magyar vásárlók kedvence mostanság a Lidl és a Spar, őket követi a Tesco és a Penny Market, a többi boltlánc viszont kevésbé népszerű - derül ki a Napi.hu számára a Pulzus Kutató által készített friss közvélemény-kutatásból. A beszédes eredményekből kiderül az is, hogy melyik cég a nők favoritja. Ahogy az is, mi a helyzet vidéken és a fővárosban.

Forrás: napi.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Megszokásból???

Azt még csak értem, hogy a KSH miért méri pénzben a kisker-forgalmakat, de egy kérdezős miért nem más volumenben gondolkodik?

Azt írja az újság, hogy „Pulzus Kutató által készített friss közvélemény-kutatásból” próbálják megítélni, hogy a vásárlók az „Aldi, Auchan, CBA, Coop, Lidl, Penny Market, Reál, Spar, Tesco - közül melyeket kedvelnek. Illetve azt nézték, hogy hol „költötték a legtöbbet a magyar vásárlók”.
Nos ezt nem értem, hogy miért nem kérdezték egyszerűen azt, hogy hol vásárolnak legtöbbet???
A KSH-nál érthető; mert a tényleges árakból – s így a tényleges drágulást adó - képződő valós árbevételeket osztják el a fiktív, általuk kitalált és keményem alulértékelt drágulásokkal, így valósnál intenzívebb a fejlődés látszata!!! =))
RonaGyuri
az az igazság, hogy KSH módszerrel az elmúlt hetekből, akár forgalomnövekedést is lehet képzelegni!!! =))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.