Nem csak az állítólag óriásprofitot termelő "szemét külföldi multikat" sújtaná a reklámadó, hanem a magyar kis- és közepes vállalkozásokat is – derült ki a tegnap benyújtott módosításból. Erről kérdezte volna az RTL Klub híradója az előterjesztést jegyző L. Simon László államtitkárt, aki azt sem tudta, mit adott be.
A reklámadó módosítása szerint ha valaki 25 ezer forintnál nagyobb értékben akar reklámozni például a Facebookon vagy a Google-ön, akkor – mivel ezen cégek nem magyarországi adóalanyok, így a kormány által megsarcolhatatlanok –, a hirdetőnek kell befizetnie az adót.
L. Simon László az RTL Klub híradójának kérdésére először cáfolta a törvény ezen értelmezését, majd végül megismerte a saját maga által benyújtott módosítót és egy második interjú során már nem tagadta, hogy a büntetőadó értinteni fogja a kkv-kat is.
A riportból az is kiderült: az államtitkár kikötötte a tévéstábnak, hogy másodszor csak akkor nyilatkozik, ha a korábbi beszélgetést, amelyikben tévedett, nem használja fel a csatorna.
Szó volt még egyébként a híradóban a rosszul induló új mobilparkolási rendszerről, valamint Mészárosék engedély nélkül üzemelő trafikjairól is.
47 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Mert az biztos, hogy a kereskedelmi tv csatornáktól igencsak busás pénzekre tesznek szert L.Simonék. A törvény pedig biztosan az RTL-re vonatkozik elsősorban, mert véleményt mertek mondani olyan kérdésekre, amelyekre Orbánék igen érzékenyek.
Végén kiderül, Magyarország valóban jobban teljesít, már ami a nekik nem tetsző csatornák megbüntetését illeti.
Új hozzászólás