„Az Uber folytatni fogja a működését. Nem hagyjuk cserben azt a 17 ezer aláírót, aki a petíciónk aláírásával jelezte, szeretné, hogy az Uber Budapesten működjön, és azt az 1200 sofőrt, aki Ubert használ” – mondta Fekete Zoltán, az Uber ügyvezetője az Indexnek.

Azt is elmondta, hogy

a sofőrök folyamatosan váltják ki az engedélyeket, és jelenleg már nincs olyan sofőr, akinek nincs folyamatban az engedélykérelme

Fekete arról is beszélt, hogy az év végéig 2000-re akarják növelni a sofőrök számát.

Márciusban hatályba lép az a kormányrendelet, amely lehetővé teszi, hogy a taxisokkal szemben támasztott személyi és tárgyi feltételeket be nem tartó Uber taxisok gépkocsijáról egy esetleges ellenőrzés során az intézkedő levegye a rendszámot, vagyis a gépkocsit kivonja a forgalomból – közölte a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium parlamenti államtitkára kedden az M1 aktuális csatornán.

Fónagy János kiemelte: a kormányrendelet szerint a személyi és tárgyi feltételek hiánya esetén 800 ezer forint a kiszabható bírság felső határa, ebből 600 ezer forint a gépkocsival kapcsolatos tárgyi feltétekkel, 200 ezer forint pedig a személyi feltételekkel függ össze.

18 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
eszegfu
Helyeslem Fekete ur nyilatkozatát, hogy növelik a létszámukat és a "sofőrök folyamatosan váltják ki az engedélyüket"! Ezzel egyenlő eséllyel indulnak a "piacon" az Uberesek és a taxisok. Kiváncsi leszek majd a viteldijak alakulására... ha tudják tartani az eddigi alacsony áraikat továbbra is, akkor megérdemlik a piac "átvételét"!
Eriksson
Milyen diktatúra az ilyen, melyben az állam még azt sem tudja megakadályozni, hogy egy amerikai magáncég terjeszkedjen az országban egy adófizető legális cég ellenében? :))))
Aki Én
Még csak véletlenül sem az a téma, hogy olcsóbban lehessen taxizni. Még csak véletlenül sem a lakossági igény a téma. Még véletlenül sem a közérdek számít, kizárólag a szopatás, büntetés, drágítás...
pbalage
A jövő úgysem a taxisoké. Még pár év és hírmondójuk sem marad.
eszegfu
@Eriksson: 68 ország 310 városában van jelen az Uber...sehol sem tudták megakadályozni a terjedését és szinte mindenhol tüntetnek a taxisok ellenük. És azt gondolom ennek az ég világon semmi köze sem a diktaturához, sem a demokráciához!
Eriksson
@eszegfu: Ott van a mondatom mögött a sok vigyorjel. :))
eszegfu
@Eriksson: Kösz.! Valóban nem vettem észre...azt hittem komoly... bocs.!
Eriksson
@eszegfu: Komoly nem lehet, hiszen ott van a háttérben a kisvárdai pacák. :)
wagabund
@Aki Én: 13.54.. ez a lényeg! nálad a pont!
eszegfu
@Eriksson: Ennél jobban már csak azzal tudom elismerni, hogy hülye vagyok... rendben?!
wagabund
..."Még csak véletlenül sem a lakossági igény a téma. Még véletlenül sem a közérdek számít, "...

na ezért nagy az arca a sárgák zömének...Érzik Orbán gyengéd segítségét...
Eriksson
@eszegfu: Ugyan, dehogy! Már mér volnál az? :)))
Eriksson
@Aki Én: Nem a cuclizmusban élünk, kőkemény piacgazdaság van. Elmúlt már az az idő, amikor minden olcsón volt megszámítva. :(
eszegfu
@Eriksson: Hogy "főnököt" idézzem: CSAK!:))
preparátor
Akkor ezután nekem sem kell adót fizetnem és járulékot?
Főlökött
Már megint az agyamentség, kapkodás. "egy esetleges ellenőrzés során az intézkedő levegye a rendszámot, vagyis a gépkocsit kivonja a forgalomból"
Ez izgis, mivel a rendszám megszerzésekor azt megvesszük, a mi - saját tulajdonunkat képezi. Így felmerül a kérdés, ha valaki elveszi - el akarná venni, egy magántulajdont kívánna elvenni.
Pontatlan az állítás, mivel erre - ezen ténykedésre, csak a yard van felhatalmazva, melyről jegyzőkönyvet kell felvenniük. Tehát egy bárki más, mint ellenőrző, nem játszik.
Illetve ha és amennyiben a jármű műszaki állapota nem indokolja a kivonást, lesznek itt érdekes perek, mely során a szakértők és az ügyvédek fognak szakítani rendesen :)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.