Tarlós a jelek szerint napiparancsba kapta, hogy gondolkodjon el Budapest sorsáról. Pontosabban átalakításáról. Amúgy közigazgatásilag is. Amiből sejthetjük, hogy ismét részt vett egy kormányzati eszmecserén. Ha nem is okozhatott nagy változást nála, ha Orbán Budapest-fóbiás szemléletére kellett cserélnie a sajátját. Ami lehet, hogy nem főváros-fóbiás, de hogy nem is túl lokálpatrióta, az is biztos. Sokkal inkább olyasminek tudom elképzelni, hogy Tarlósnak hatalom kell, és ennek oltárán hajlandó azt a kényelmetlenséget is elviselni, hogy főpolgármester. Elvégre a hatalomnak is van ára. Be kell mennie egy irodába, és ott mindenfélékkel kell az időt múlatni. Legalább a látszat kedvéért, hogy ne nettó szívatásnak tűnjön a tevékenysége. Így aztán igazán beláthatjuk, hogy kemény munkája van a főpolgármesternek. Most pedig a jelek szerint még keményebb munkát akar végezni. S bár ennek lehetnének olyan formái, mint a rönkfa-aprítás, sóderlapátolás, sziklacsákányozás, a hős Tarlós...

Feltöltő: GeoCravker
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

18 hozzászólásarrow_drop_down_circle

karma1
Megint egy jo cikk Toled - de tudom, hogy tudod, ezert irod oket ...:o))) -, viszont az tragedia lenne, ha ennek a fovaros-fobiasnak meg nagyobb hatalmat adnanak.
Kivereztetik Budapestet, mikozben a videkkel elhitetik, hogy naluk azert rossz, mert minden fejlesztest Budapest, a vizfej kap...Mondjuk, ha ennyi median keresztul ejjel-nappal ezt nyomatja a vezir, akkor elobb-utobb el is hiszik a nepek - sajnos...
@Tavryni őrnagy: Az is hulye, aki a belvarosban biciklizni akar, illetve nem hulye, csak ongyilkos, de legalabbis tudorakos vagy fellabu akar lenni.
Aki ep esszel egy helyre rakja a szemelyszallito nagy jarmuveket a biciklis utvonalakkal, az sok mindennel nincs tisztaban. Megbukott mar ez a rendszer Angliaban is, a Top Gear musoraban a 3 orult nagyszeruen illusztralta ezt. (A buszok gondolkodas nelkul soprik le a bringasokat az utrol, ha eppen az utjukba kerul egy ongyilkos cajgas.)
viszont a biciklistak olyan pofatlanul kozlekednek ezeken az utvonalakon, hogy ne is csodalkozzanak, hogyha a gepkocsival kozlekedokkel allandoan meggyulik a bajuk. Mindenfele korulnezes nelkul vagnak az autok , buszok ele, es csodalkoznak, ha valaki szidja a felmenoiket.
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
Eriksson
Legnagyobb gond, hogy a főpolgit nem Demszkynek híjják.
eszegfu
@gru: 4:58 Most mi van?! Ki kivel van, ill. kivel nincs?! Akárhogy is erőlködök: fogalmam sincs az "igazi" mondanivalódról! Biztos, hogy én vagyok itt a "leggyengébb láncszem", de azért valaki -- leginkább Te -- világossá tehetnéd a véleményedet!
RonaGyuri
@GeoCravker: nem egészen, mert a fogalom két független (egyik legnagyobb gond a kettő összemosása) használatáról van szó.
GeoCravker
@RonaGyuri: Lehet. A város az én olvasatomban az emberek lakóhelye. Ahol a város van az emberekért. Vagy a kutyákért (Simak). Ergo: az emberek közösségei ellenében harcot folytató politika embertelen politika. Akkor is, ha az "jobban teljesít". Budapest vízfejjé duzzadása is egy ilyen politika következménye. Tarlós jelen ötlete még hülyévé, klausztrofóbiás paranoidan befele fordulóvá is tenné ezt a vízfejet.
Szerintem a legnagyobb gond nem az emberi oldal és a politikai oldal összemosása, hanem a szétválasztása. Mintha a politika az emberektől független, azokat semmibe vevő entitás lenne. Van ilyen természetesen. Ezt hívják diktatúrának.
gru
Meg se próbáld, te vérgeci, kezed lábad eltöröm!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.