A 444.hu írta meg, hogy a budapesti éjszakai élet egykori uraként ismertté vált, nemrégiben 250 millió forintért cserébe házi őrizetbe helyezett Vizoviczki László egyik üzleti érdekeltsége is támogatta a Fellélegezhetünk című 2012 tavaszán indult reklámkampányt.
Ebben az Emberi Erőforrások Minisztériuma azt népszerűsítette, hogy 2012. április 1-jén lejárt a türelmi idő, amit a szórakozóhelyek üzemeltetői és a zárt közterületek fenntartói kaptak a dohányzás betiltására.
A Fellégezhetünk kampánnyal párhuzamosan indult el a Ne szívj tovább! című, leszokást segítő kampány is, amelyet több nagy állami vállalat és három magánszereplő, a Roche gyógyszergyár, a Hervis sportáruház és a Clubinfo.hu is támogatott. Utóbbi a Vizoviczki-birodalom ingyenes programajánlójához, a Flyerz magazinhoz tartózó weboldal volt abban az időben, beírva a keresőbe ma már a flyerz.hu-ra vezet.
A kampány szervezője a Plan B Media nevű, a kormányhoz több szállal kötődő cég volt. A vállalkozás az utóbbi években több közbeszerzést nyert, korábban számos kormányzati projekteket reklámoztak. A Plan B Media egyik korábbi vezetője Woth Márton, a Fidesz Ifjúsági tagozatának egyik alapítója. Woth a 444.hu cikke szerint személyesen is ismeri Vizoviczkit, cége a Fellélegezhetünk kampány mellett más megbízások miatt is üzleti kapcsolatban állt Vizoviczki érdekeltségeivel.
9 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Persze ezt minden gazdasági és politikai (bocsi az nincs) meg tenném!
Tessék számolni!
Akár még pozitív beszedés is össze jöhetne, vagy meg javul, az meg azért lenne jó! Nem de?
Ahhoz kepest, hogy Te itten egy uj hsz-elo vagy, szep brezsnyeves nickname-mel, jo kerdeseid vannak, de felhomalyositalak: en nem ohajtanek sem csernobilos tavacskaban feredozni, mar csak azert sem, mert nehany kilometerrel meg ket evszakkal tavolabb vagyok Csernobiltol...:o)
Új hozzászólás