Ezért kell 32 fokban izzadniuk az utasoknak a 3-as metrón. A budapesti főpolgármester szerint nem férnének el az alagútban a felújított metrókocsik, ha klímát szerelnének a tetejükre. Tarlós Istvánt az RTL Klub híradója kérdezte meg. A Metróért Egyesület szerint azonban nem ez a baj, hanem az, hogy a berendezések túl nehezek lennének. A használatukhoz a kocsik felújításakor az egész tartószerkezetet át kellett volna építeni, de erről már akkor lemondtak, mert túl drágának találták.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
10 hozzászólásarrow_drop_down_circle
A lelkiismeretes munkáltató hiába tisztíttatja ki minden évben a légkondit, ha pl.Mucika a biológiát csak általánosban tanult kolléganő retteg a fertőzéstől és a többséget terrorizálva megakadályozza, hogy emberhez méltó légállapot legyen a munkahelyen.
Akik pedig nem engedhetik meg maguknak, hogy otthonaikban élvezzék a hűvös levegőt, érdeklődjenek mielőtt a katasztrófavédelem honlapján feltüntetett áruházakba menekülnek a hőség elöl mert könnyen pórul járhatnak! Van ugyanis olyan áruházlánc, amelyiknek egyes áruházaiban már majd két évtizede megspórolták a légkondit de a hivatalos katasztrófavédelmi listán még mindig klimatizált helyiségként szerepel.
hvg.hu/elet/20180802_A_hoseg_miatt_ott_aludhatnak_a_vevok_egy_finn_aruhazlanc_legkondicionalt_uzleteben
Nálunk csak egy becsapós katasztrófavédelmi lista van. :-(((((((((((
Az ő autójában van légkondi, vagy kondi nélküli Ladával jár, mert olyan is kapható? És az Alstom (Párizs, eleje az 1900-as évek elején), Siemens (Berlin, Bécs, München, stb.), stb. szerelvények jól elvannak légkondival, pedig azok az alagútjai sem ma épültek.
Új hozzászólás