A tömegközlekedés és a kerékpárosok lehetnek a következő években a közlekedésfejlesztések nyertesei a fővárosban a most nyilvánosságra hozott szakmai koncepció szerint.

A következő hetekben lehet véleményezni a főváros 2030-ig tartó közlekedési koncepcióját. A Világgazdaság csütörtöki lapszámában megjelent cikk hangsúlyozza, hogy bár a koncepciónak csak egyetlen részével, a dugódíj lehetséges bevezetésével foglalkozott a sajtó, ennél sokkal többről van szó a tervezetben.

A fejlesztési terv 143 projektet sorol fel, ezek közül a legnagyobb szabású Déli és a Nyugati pályaudvar között épülő vasúti alagút lenne, a lap szerint ez azonban inkább csak látomás.

Meghosszabbítanák a kisföldalattit

Napirenden van viszont a kisföldalatti északi irányú meghoszabbítása, a fogaskerekű felújítása és az M3-as metró kivitele Káposztásmegyerre.

A 2026-2030 közötti tervekben szerepel az 1-es villamos vonalának meghosszabbítása a külső Bécsi úton, és Dél-Budán a budai fonódó villamos kivitele a Kopaszi-gátra. A lap szerint az autókzlekedést érintő legfontosabb megvalósítandó terv a pesti és a budai rakpartok felújítása mellett a körvasút menti körút megépítése lehet.

Cikk- és címlapkép: Pixabay

(Világgazdaság)

15 hozzászólásarrow_drop_down_circle

papa.49
Álmodik a nyomor a mostani város vezetés a patkányokat se tudja kiirtani a városból, igaz azok nekik barátaik !!!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
papa.49
Álmodik a nyomor a mostani város vezetés a patkányokat se tudja kiirtani a városból, igaz azok nekik barátaik !!!
RonaGyuri
"a kisföldalatti északi irányú meghoszabbítása" ??? =))
Dr plágium
A kisföldalatti meghosszabbítása? Felcsútig?
papa.49
@RonaGyuri: Csak azért mert a Bajcsynál találkozik az észak felé haladó metró vonallal !!!
Értelme semmi !!!
tudode
A SZUPI kórházak gránit kövét még be sem malterolták a fehérgallérosoKK!
Yoda69
"Déli és a Nyugati pályaudvar között épülő vasúti alagút lenne"
Ez tok ertelmetlen penzkidobas lenne. Mi a francnak kene ossekotni a palyaudvart?

"M3-as metró kivitele Káposztásmegyerre"
Ezt mondjak kb.30 eve. Amikor aktualis volt akkor dercetamas fideSSes polgarmester felvasaroltatta offshore lovagjaival a telkeket a metro elol. Ezek a telkek most ursen allnak, teljesen elgazosodtak. Hogy ez a beruhazas megvalosuljon a Metronak vissza kene vasarolnia a telkeket rekord aron. Ketlem hogy osszejon.
Jozefina
A tervek egy része, már lerágott csont!!! Régen meg kellett volna valósulnia!!! Kik miatt és miért nem???
Eladott Ország
@Dr plágium: Meg kell hosszabbítani Bicskéig, és ha akkor is támadják, akkor meg Lovasberényig. Egy újabb garantált OLAF-vizsgálat. Csak a költő képes érzékeltetni a letaglózó megdöbbenést mit most az ország érez."Szó bennszakad, hang fennakad", Lehellet megszegik"
justhpeter
Náéha úgy érzem tarlósék nappal, menet közben is alszanak, mert ezekhez a nagyra törő álmokban álmodott tervekhez az éjszakai alvásidő kevés.
Ilyenkor mindig eszembe jut a Budapest körüli körgyűrű Az álom már ott is körbeért, a valóság most sem fog.
Qqberci
Álmodik a nyomor... Már kilencedik éve...
Eladott Ország
A mangalicaszerelő Lölö köszörüli már a csákányát ! Persze nem építeni fog vele, hanem bányászni, aranyat.
evacica
De minek is! Kinek az érdeke? Mert, hogy a miénk nem az biztos!
magyarbakancs
"Meghosszabbítanák a kisföldalattit"
Meddig Moszkváig,Ankaráig?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.