Tarlós István üzenetértékűnek nevezte, hogy az indulását támogató 12 ezer aláírás órák alatt összegyűlt. A főpolgármester az ellenzék kampányát egyszerre nevezte veszélyesnek és komolytalannak a Magyar Nemzetnek adott interjújában. A politikus a lapnak elmondta: jelenleg több mint 700 milliárd forintnyi fővárosi fejlesztés van előkészületben a kormánnyal együttműködésben.

A Magyar Nemzetnek adott terjedelmes interjújában Tarlós István a mostani kampányt „egy viccnek” nevezte.

Kicsit szokatlan a mezőny is, de olyan eddig még nem történt az elmúlt három évtizedben, hogy az ellenzéki kampány jellemzően nem az önkormányzatokról szól. Kontár és átlátszó módon a parlament, a kormány konkurenciájának tekintik az önkormányzati, főpolgármesteri pozíciót, ami a város szempontjából komolytalan és veszélyes. Az ellenzék a jelenlegi kampánystílusával felégeti a kormányzattal való együttműködéséhez szükséges maradék hidakat is. Erősödnek azok a jelzések, hogy a mostani kampány egy vizionált szabadságharcról akar szólni, a háttérben pedig megjelentek nem felejtő, régi SZDSZ-esek.

– véli Tarlós.

Hozzátette:

Sokat nem kell törődni az ellenzékkel. Senki nem vitatja, hogy a város működését stabilizáltuk, a BKV egy fillér működési hitel nélkül gazdálkodik, a Fővárosi Közfejlesztések Tanácsán keresztül a beruházások rendben haladnak. A kormány a főváros minden eddigi fejlesztési tervét jóváhagyta.

Mintegy 700 milliárd forint értékben vannak elfogadott projektek, például a Lánchíd és környezete, a Blaha Lujza tér, a ­Széna tér rekonstrukciója, a XIII. kerületi szenny­vízkezelő komplexum megvalósítása, az Eurovelo hálózathoz csatlakozó kerékpáros-fejlesztések, a ferihegyi gyorsforgalmi út újjáépítése vagy az aquincumi híd megtervezése és engedélyeztetése is. Az elmúlt kilenc évben nemcsak a roncsderbiként hátrahagyott 3-as metró szerelvényeit korszerűsítettük, hanem a 2-es és 4-es vonalakra az újakat is nekünk kellett – nagy nehézségek árán – biztosítanunk.

Az interjúban a fővárosi parkolásról is kérdezték. Tarlós ezzel kapcsolatban elmondta:

Tartanak a viták és az egyeztetések. Határozott álláspontom, hogy akik az első húsz percben visszaülnek az autójukba, azok kapják vissza a befizetett díjat, és azt sem tartom ördögtől való gondolatnak, hogy csak a kerületen kívül lakók járművei után kelljen fizetni. Arról sem akarok lemondani, hogy legalább az elszámolás legyen fővárosi szinten egységes. Érdekes, amikor a parkolást központosítani akartam, Karácsony polgármesterként nem állt mellém, ellenben 2017 augusztusában elég arrogáns hangú levélben követelte, hogy a kerülete intézhesse a saját parkolását. Ami olyan lett, amilyen… Több mint egy éve, még a fővárosi utakról származó elszámolásában is csak a bevételt jelenti a helyettesemnek, a költségeket nem hajlandó.

Forrás: Magyar Nemzet, Index

Címlapi kép: MTI/Koszticsák Szilárd

16 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eladott Ország
Szegény Tarlós, csak most döbbent rá, hogy a főpolgármesteri pozíció még szapora nyelvcsapások mellett sem életfogytiglani munkakör.Ujjé!... Lesz büfékocsi a metrón!... Meg ingyen sör és örökélet!... Jön a választás, hát a fidesz megígéri a nyugdíjasoknak még a 14-ik havi nyugdíjat is!
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
papa.49
@karma1: A Nyugati és a Üllői út között volt ha jól emlékszem a járdaszínt alatt WC. 8 helyen !!!
Most talán egy sincs !!!
Eladott Ország
@jesz: ma, 13:23; Húsz perc alatt még a köztéri WC-ben sem végzi el a dolgát az ember.
jesz
@Eladott Ország: ez eszembe sem jutott, de igaz.
Qqberci
Ahol nem a sarcszedés a cél, ott már régen kitalálták az "órás parkolást", például Budaörsön vagy a nagytétényi piacnál..
karma1
@Eladott Ország: Pont ezt irtam en is az elejen...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.