Tarlós István üzenetértékűnek nevezte, hogy az indulását támogató 12 ezer aláírás órák alatt összegyűlt. A főpolgármester az ellenzék kampányát egyszerre nevezte veszélyesnek és komolytalannak a Magyar Nemzetnek adott interjújában. A politikus a lapnak elmondta: jelenleg több mint 700 milliárd forintnyi fővárosi fejlesztés van előkészületben a kormánnyal együttműködésben.
A Magyar Nemzetnek adott terjedelmes interjújában Tarlós István a mostani kampányt „egy viccnek” nevezte.
Kicsit szokatlan a mezőny is, de olyan eddig még nem történt az elmúlt három évtizedben, hogy az ellenzéki kampány jellemzően nem az önkormányzatokról szól. Kontár és átlátszó módon a parlament, a kormány konkurenciájának tekintik az önkormányzati, főpolgármesteri pozíciót, ami a város szempontjából komolytalan és veszélyes. Az ellenzék a jelenlegi kampánystílusával felégeti a kormányzattal való együttműködéséhez szükséges maradék hidakat is. Erősödnek azok a jelzések, hogy a mostani kampány egy vizionált szabadságharcról akar szólni, a háttérben pedig megjelentek nem felejtő, régi SZDSZ-esek.
– véli Tarlós.
Hozzátette:
Sokat nem kell törődni az ellenzékkel. Senki nem vitatja, hogy a város működését stabilizáltuk, a BKV egy fillér működési hitel nélkül gazdálkodik, a Fővárosi Közfejlesztések Tanácsán keresztül a beruházások rendben haladnak. A kormány a főváros minden eddigi fejlesztési tervét jóváhagyta.
Mintegy 700 milliárd forint értékben vannak elfogadott projektek, például a Lánchíd és környezete, a Blaha Lujza tér, a Széna tér rekonstrukciója, a XIII. kerületi szennyvízkezelő komplexum megvalósítása, az Eurovelo hálózathoz csatlakozó kerékpáros-fejlesztések, a ferihegyi gyorsforgalmi út újjáépítése vagy az aquincumi híd megtervezése és engedélyeztetése is. Az elmúlt kilenc évben nemcsak a roncsderbiként hátrahagyott 3-as metró szerelvényeit korszerűsítettük, hanem a 2-es és 4-es vonalakra az újakat is nekünk kellett – nagy nehézségek árán – biztosítanunk.
Az interjúban a fővárosi parkolásról is kérdezték. Tarlós ezzel kapcsolatban elmondta:
Tartanak a viták és az egyeztetések. Határozott álláspontom, hogy akik az első húsz percben visszaülnek az autójukba, azok kapják vissza a befizetett díjat, és azt sem tartom ördögtől való gondolatnak, hogy csak a kerületen kívül lakók járművei után kelljen fizetni. Arról sem akarok lemondani, hogy legalább az elszámolás legyen fővárosi szinten egységes. Érdekes, amikor a parkolást központosítani akartam, Karácsony polgármesterként nem állt mellém, ellenben 2017 augusztusában elég arrogáns hangú levélben követelte, hogy a kerülete intézhesse a saját parkolását. Ami olyan lett, amilyen… Több mint egy éve, még a fővárosi utakról származó elszámolásában is csak a bevételt jelenti a helyettesemnek, a költségeket nem hajlandó.
Forrás: Magyar Nemzet, Index
Címlapi kép: MTI/Koszticsák Szilárd
16 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Most talán egy sincs !!!
Új hozzászólás