echo tv

Jobbik után jön a Még-Jobbik!

Bizony, ahogy öregszenek a fiatal demokraták lassan már számolgatják a „ledolgozott éveiket” a nyugdíjkorhatár közeledtével – úgy a ma „visszafogottan”- bocs, a képzavarért -  szélsőséges Jobbikosok felett is eljárt az idő.

Pazar interjút adott a Kétfarkú Kutya Párt vezetője az Echo TV-n

Kovács Gergő, a Magyar Kétfarkú Kutya Párt vezetőjét hívta meg az Echo TV, hogy beszéljen egy kicsit a rekordszámú aláírásról (266 ezer), amit a Momentum Mozgalom adott le pénteken, hogy népszavazás lehessen a budapesti olimpiáról. (A kétfarkúék plakátkampánnyal és aláírásgyűjtéssel segítette a mozgalmat.)

A nap vígjátéka: Kétfarkú Gergő az EchoTV-ben

Mészáros Lőrinc tévéjének Napi aktuális című műsora gondolta jó ötletnek meghívni Kovács Gergőt, a Magyar Kétfarkú Kutya Párt elnökét péntek este.

Több mint húszan álltak fel a Hír TV-től, de marad a kormánykritikus hangnem

Határozott hangú közleményt adott ki a Hír TV, amely körül folyamatos változások zajlanak: több kábelszolgáltató csomagjából került ki a csatorna,  amit rengeteg dolgozó otthagyott, ám újak is érkeztek a helyükre.

Új magaslatokban a Sajtóklub, Bencsik szerint Putyin ingyen adna nekünk atomerőművet

Azaz hitelre, de tulajdonképpen ingyen. Bayer Zsolt és barátai megint megszakértették az egész világot.

Bencsik András szerint terrorizmus az Orbán-interjú átírása

Mészáros Lőrinc frissen megvásárolt tévéjén indult újra a Sajtóklub.

Mészáros Lőrinc 15-20 éven át napi 18-20 órát dolgozott

Felcsút polgármestere, Orbán Viktor barátja, az Echo Tv tulajdonosa, a gázszerelőből lett milliárdos, Mészáros Lőrinc szokás szerint nagyon erős interjút adott a középosztály nagy szakértőjének, Bencsik Andrásnak a Demokratában.

Mészáros Lőrincnek jár a fényűzés, mert ő nem átlagember

Orbán Viktornak nem lesz beleszólása az Echo TV működésébe – jelentette ki Mészáros Lőrinc, aki nemrég vásárolta meg a médiumot. A vállalkozó inkább "jó tévét, nézhető, tévét, jobboldali tévét" szeretne létrehozni – árulta el a 444 által közzétett interjúban.

Mészáros Lőrinc megvette az Echo tévét

Mészáros Lőrinc egyik cége lett az Echo Tv új tulajdonosa, az adásvételi szerződést tegnap írták alá – mondta a Magyar Hírlapnak Széles Gábor.

Széles Gábor eladná az Echo Tv-t, de nem mindegy, hogy kinek

Nagyinterjút közölt Széles Gáborral a Széles Gábor tulajdonában lévő Magyar Hírlap – írja a HVG .

Elektroszmoggal riogattak az Echo TV-n, most a GVH megmázsálta őket

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szerint a Földelni Jó Kft. megalapozatlanul reklámozta gyógyító, és egészségi szempontból más kedvező hatásokkal a Geo-Connect Pad és a Geo-Connect Bed termékeket, illetve a Földelni Jó Kft. és az Echo Hungária TV Zrt. burkolt reklámot tett közzé az "ELEKTRO/SOKKK" műsorban az Echo TV televíziós...

Megszólalt Bayer: egy ember fáj neki a 108 visszaadóból

Az Echo TV Szorító című műsorában volt vendék az elmúlt 25 év legmocskosabb szájú publicistája, akit nemrég lovagkereszttel tüntetett ki a hatalom.

Vezetőváltás Széles Gábor tv-jénél

Farkas Boglárka személyében új vezérigazgatója van Echo Hungária TV Zrt,-nek – áll az Echo TV-t működtető társaság által az MTI-hez szerdán eljuttatott közleményben.

Politikai tisztogatás volt Szaniszló kirúgása az Echo TV-ből

Széles Gábor megelégelte, hogy Szaniszló Ferenc műsorvezetőnek önálló gondolatai vannak, és hogy kritizálta a Fideszt, ezért megvált tőle. Az üzletember kérdésekre válaszolva leplezetlenül beszél arról, hogy politikai tisztogatásról van szó.

Kirúgták Szaniszló Ferencet az EchoTV-ből

Felmondtak Szaniszló Ferencnek, az Echo TV Világ-Panoráma című összesküvéselméleti szakmagazinjának műsorvezető-szerkesztőjét – írja a 444 .

Ákos: "Nem vagyok közellenség"

A Magyar Nemzet Csíksomlyón találkozott Kovács Ákossal, aki családjával együtt ellátogatott a búcsúba.

Matolcsy embere bevallotta: a szavazók agymosására költik az alapítványok pénzét

Lentner Csaba, a Matolcsy-alapítványok kuratóriumi tagja az Echo tévében beszélt arról, hogy az alapítványok pénzét "ideológiai munkára" kell költeni annak érdekében, hogy a Fidesz 2018-ban is nyerni tudjon.

Kósa Lajos és Bayer Zsolt megegyeztek abban, hogy a jegybanki alapítványokkal minden oké, csak nem elég kemény a Fidesz

Kósa Lajos, a Fidesz frakcióvezetője Bayer Zsolt vendége volt az Echo TV remek műsorában, a Mélymagyarban.

Már ki is rúgták az Echo TV-s "szakembert" a TV2-től?

A comment.blog.hu iparági forrásokra hivatkozva azt írja, hogy az Andy Vajna kormánybiztos által tavaly megvásárolt, és mára alaposan átszervezett csatorna vezérigazgatója, Dirk Gerkens megvétózta az Echo Tv-től átigazolt Miki Tímea alkalmazását.

Szabad Sajtó Díjátadó 2016

2016-ban a Szabad Sajtó Díjakat Bombera Krisztina televíziós újságíró, Galkó Balázs színművész és Klecska Ernő újságíró kapták.

Milliós büntetés az RTL Klubnak a Hungary's Got Talent miatt

Korhatárszabályok megsértése miatt 7,5 millió forint bírságot szabott ki az RTL Klubra a médiatanács – áll a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közleményében.

Így jár jól Pakssal a kormánybarát Magyar Hírlap és Echo Tv

Az LMP ismételten a paksi atomerőmű-bővítés leállítására szólította fel a kormányt. Az ellenzéki párt szerint a beruházás egyetlen valódi célja a Fidesz gazdasági hátországának feltőkésítése.

Széles Gábort, Szaniszló Ferencet és jobbikos politikusokat is büntet Ukrajna

Széles Gábor magyar üzletember mint az Echo Televízió tulajdonosa, Szaniszló Ferenc, a tévé műsorvezetője, valamint Gyöngyösi Márton és Szaniszló Adrienn, a Jobbik frakciójának külügyi munkatársa is felkerült mások mellett azoknak a személyeknek a listájára, akiket Ukrajna szankciókkal sújt a Krím félsziget Oroszország...

Halott "valamivel" riogatott a minden eddiginél ocsmányabb Echo Tv

Az Echo Tv félnótásainak tevékenysége médiaszempontból nem különösebben érdemelne szót, legutóbb viszont Csereklye Csongor nemcsak a szakma, hanem az emberségesség legalját is bemutatta.

A köztévén a Fidesz szerepelt a legtöbbet a pártok közül

A legtöbbet az MSZP szerepelt a híradókban, a legbulvárosabb hírműsort az RTL Klub adja, több hírkategóriában is az élen áll az M1 – tudható meg a Nézőpont Intézet hat nagy csatorna második negyedévben adásba került hírműsorait vizsgáló elemzéséből, amelyet csütörtökön juttattak el az MTI-hez. Utóbbi mondjuk nem túl...

Közhírré tétetik!

Az Echo Tv - Bogár László, Bayer Zsolt, Szaniszló Ferenc ésatöbbiek egyatáboros orgánuma - tegnap adta le a Magyarország „miniszterelnökével” készített interjúját.

Bayer Zsolt alákérdezős interjúban imádta Orbánt

A polgári berendezkedés megteremtésének időszakát éljük – mondta Orbán Viktor kormányfő az Echo TV Mélymagyar című, pénteken sugárzott műsorában. A miniszterelnök kérdezője Bayer Zsolt volt, aki bár mostanában kritizálta a Fideszt , azért sikerült a látszatra sem adva, a szakmai objektivitást tökéletesen mellőző interjút...

Orbán ismét találkozott az egyik leggazdagabb ufóhívővel

Orbán Viktor tegnap 1 órás interjút adott az Echo TV-nek.

Széles Gábor meleg szeretettel várja Simicska újságíróit

Széles Gábor energiacellaszakértő és mindenhez értő milliárdos úgy döntött, kér egy kávét és hátradőlve élvezi ki Simicska ámokfutását. Ráadásul még állást is ajánlott néhány embernek.