A Szentkirályi Luís Figo után ismét világsztárt választott hazai és nemzetközi népszerűsítésére: családjának örömére és beleegyezésével a valaha élt legismertebb magyar, Puskás Ferenc lett a piacvezető ásványvíz márka 2010-es reklámkampányának arca. A cég a világklasszis magyar futballista iránti tisztelettel hívja fel a figyelmet Magyarország – olykor méltatlanul kezelt – sikereire, legendáira és értékeire.

Forrás: bellacafe.hu
Feltöltő: BellaCafe
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Visszatért az Uber Budapestre
Itthon - 2024. June 13., 17:42
Visszatért az Uber Budapestre

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.