Mozdonyvezető nélkül zakatolt Devecsertől Tüskevárig a Balatoni Iparvasutak szénszállító vonata. A 198 méter hosszú, 1042 tonnás szerelvényt a vasutasok kilenc kilométeren át futva és autóval üldözték. Baleset csak azért nem történt, mert a szembe haladó gyorsvonat késett.

Forrás: nol.hu
Feltöltő: Sakura
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

4 hozzászólásarrow_drop_down_circle

SELIG
Ezek a mozdonyok hordták a mészkövet a Bakonyból az M6 autópálya építkezéshez. Minden nap kétszer mentek el előttem. Mivel nagy vasútrajongó vagyok, még a mozdonyban is voltam egyszer a kislányommal.
Beszélgettem a mozdonyvezetőkkel és mondták, hogy béreli a cégük a vasútpályát a szállításhoz. Így a cikkben szereplő mondat: "korábban saját belső hálózatán dolgozó magánvasút" szerintem nem jó megfogalmazás. Vagy a bérelt pálya belső hálózatnak számít?
Kérdeztem a vezetőt, hogy az éberségi és vonatbefolyásoló berendezés hol van? Azt mondta éberségi van, de ide nem kell vonatbefolyásoló berendezés. Érdekesnek tartottam, de azt mondta, hogy cseh mozdonyok, nincs rajtuk ilyen.
Volt amikor olyan szerelvény jött, hogy három ilyen mozdony húzta elől és egy M44-es segített tolni hátul. Majdnem szétesett a házam úgy dübörgött az egész. Aztán lelassíttatták őket 20 km/h-ra, mert sok volt a közelben lévő házak panasza.
Az azért tényleg vígjátékba illő lehetett, mikor rádöbbent a vezető, hogy elgurult a vonat.
Nagy szerencse, hogy nem gyorsult fel jobban, és hogy nem jött az a személyvonat időben.
vukkocska
maga az esemény döbbenetes és szerencsés egyben. Azonban elképzeltem a vasutasokat, ahogy rohannak a vonat után, jót nevettem.
Zsoel
A grafikában vicces, ahogy az apró pontok (a vasutasok) kirohannak, és amikor látják a bajt, elkezdenek föl-le pattogni. :)
csutak
A műszaki hiba itt is fennforgott, mert kirázódott a fékkar!
Én Vemars Est Securized (A1, Párizs felé a Ch. De Gaulle reptér előtt) parkolóban cseréltem félpótot.
Félpót leakaszt, alááll az újnak, összedug tyúkbelek, levegők, mankó felemel, és ekkor elindult hátra a masina.
Hála istennek nem ment neki senkinek a szálkában, csak a háta mögötti szegélynek. Mint kiderült ennek a Scaniának rossz volt a kézifékkarja.
Aznap ültem a masinára és rajtam kívül mindenki tudott róla:(

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.