Tízmilliós lakáshitelével küszködik Vörös Lászlóné, vagyis a Dunakeszi Repülős napon szörnyethalt biztonsági őr özvegye. Hiába állapított meg a szakértő 30 millió forintot, a biztosító szerint azonban keresetveszteség nem érte az özvegyet, ezért nem hajlandóak fizetni....
Forrás:
Pénzcentrum
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
29 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Az üzletkötők a gazemberek, mert nem korrekten tájékoztatnak!
Sem idejük sem tudásuk nincs a korrekt tájékoztatáshoz, tehát nem a biztosító mint cég hanem az alkalmazottja a hubás!
ha nem kellően felkészült szakemberekkel kötteti
meg a biztosítási szerződéseket.
csak véleményt cseréltünk:))
Te teszel a biztosítónak, mint a lehetséges jövendőbeli károsultak segély-egyletének ajánlatot, hogy a kockázati közösségükbe bekerülhess!
Ezt nem lehet nem jogi nyelven kifejezni, mert csak így marad meg a lényege.
A biztosító bizonyos matematikai elvek alapján (Zillmer) kockázati közösségeket gyűjt, melyeknek a kockázata bizonyos korlátok között hasonló, de legalább is szignifikánsan nem eltérő. Ezek között elosztja a várható kiadások összegét és azt mint biztosítási díjat beszedi.
Ha káresemény következik be és az belefér a vállaláskor aláírt szerződésben foglaltaknak, akkor fizet a biztosító.
Nekem csak elégedett ügyfeleim voltak, mert én mindenkinek elmagyaráztam a miérteket. Igaz sok időbe tellett, de hülyére kerestem magam a többi vállalkozásommal egyetemben.
Akkor hagytam ott őket, amikor perrel és nyilvánossággal kellett megfenyegetnem a német Allianz (anya) céget, mely nem tudott a magyar cég hitványságáról!
Arra ami tudás a fejemben van nem vagyok büszke, mert ez adottság, mint nálad a kisebbségi érzés!
Arra komolyan büszke vagyok, hogy a 19.60 méter hosszú tandem (túlméretes) kamionnal félmilliót mentem baleset nélkül, mielőtt visszaültem nyergesre.
Azt megtanulnom kínszenvedés volt. De megtanultam Angliában -ahol mindent ellenkezőleg kell tenni- betolatni olyan helyre, amit nem láttam tükörből!
Büszke vagyok még gyermekeimre, mert szépek és értelmesek.
És szomorú vagyok, mert ma minden jöttmentnek van internet elérése, nem úgy mint amikor én elkezdtem, és emiatt a nívó leesett a bányászbéka segge alá.
Mindenféle lelki és idegbetegek osztják az észt, belekötnek a megalapozott tárgyi tudással rendelkezőbe, mert az a marha tanult amíg a kötözködő kocsmázott!
Lehet megsértődni azon amit írtam mert szándékosan fogalmaztam gorombán!
Én tisztelettudóan beszélek mindenkivel, aki úgy szól hozzám, de a bunkókkal bunkó módon tárgyalok!
"És szomorú vagyok, mert ma minden jöttmentnek van internet "
Ezek szerint neked is van.
@Csizmás Kond: Biztosító szerint nem. Tudod egy halandónak soha sincs igaza egy jogi osztállyal bíró multival szemben, főleg ha még a hatalom bizalmát is élvezik.
Ne zavarjon a lexikális tudásom, mert kár lenne!
Ez egy adottság, én pedig élek vele.
Ha megtekinted honlapomat, akkor azt látod a nyitó lapon, hogy "Csak az a tudás ér valamit, amit másokkal megosztottál!"
Én eszerint éltem eddig is és a maradék 69 évemben sem nagyon akarok változtatni.
De nem tudom azt észre vetted-e, hogy szaktanácsot adtam biztosítási ügyben, nem hallomás alapján, hanem egyéb végzettségem okán. No meg gyakorlatom végett.
Sok embert be lehet palizni, fizeti a biztosítási díjat olyan szerződésre, melyet nem rá szabtak!
Utána -ő azt hiszi!- teljes joggal reklamál a bizosítójánál.
Aki engem kérdez annak el tudom magyarázni az összefüggéseket, mert vannak. No meg tanítják a fősulin.
És sajnos annyi mindenhez lövésem sincs, hogy szinte univerzálissá tesz:)
Már leírtam: A válaszom a kérdés színvonalán szokott mozogni!
Új hozzászólás