A gazdasági válság hatására árérzékenyebbé és tudatosabbá váltak a magyar vásárlók, akik az elmúlt évekhez képest kevesebbszer mennek vásárolni. A bolt megválasztásakor az áru frissessége, az árszínvonal és a választék továbbra is a legfontosabb szempontok, viszont megnőtt az akciók és promóciók jelentősége - derül ki a GfK Hungária kutatásából.

Forrás: InfoRádió
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.