Hűtlen kezelés gyanúját is felveti vasúti szakszervezeti vezetők szerint, hogy a MÁV nem azokat a vonalakat újítja fel, amelyeknél ez szükséges lenne, ehelyett viszont olyan helyen indultak munkálatok, ahol arra semmi szükség. Egy pénteki, a Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete és a fejlesztési minisztérium képviselői között zajlott, videóra vett egyeztetésen a minisztérium képviselője is azt állítja, nem tudják elérni, hogy ne "más szempontok" érvényesüljenek a döntéseknél. Emellett elárulja: a minisztérium sem hiszi, hogy a kormányzati nyilatkozatokban szereplő 8 milliárdos megtakarítás elérhető a vonatok ritkításával, lesznek vonalbezárások, csak meg kell várni, hogy legyen mire, például az IMF-re fogni a döntést.
Forrás:
Index
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Most meg a IMF-re kenné a saját balf@szságát??
Ez egy igazi patkány!! Vagy nem??
Hogy miért ?
Mert agrár és közlekedési támogatást nyújt jelenleg az Unió. (Mást nem támogat.)
Ha nem veszük igénybe elveszik tölünk.
Miért nem nagykaliberű fejlesztébe kezdünk ?
MERT NINCS FORINT ÖNRÉSZE AZ ÁLLAMNAK !
Gyurcsány Ferenc vezetése alatt az Unió a vízgaldálkodást és úthálózatfejlesztést támogatta.
Ez volt akkor a MÓDI.?Volt önrész?.Bizony az IMF biztositotta az önrészt magyarországnak.
(Győgi Orbán bús hada a mai napig ezt a kölcsönt.) (Legyünk tárgyilagosak :ezzel járt .)
Két év múlva 4-év tűrelmet kérnek a néptöl ,hogy helyrehozzák ami 25 év alatt nem sikerűlt.
Ki lesz aki türelmet kér ? Ha tudnám én lennék a miniszter ! :-))))