Félmilliárd forintból sikerült a régi dunai hajókat csatasorba állítani. Föl kellett újítani a bútorokat és kiépíteni az utastájékoztatási rendszert. A Gellért téri hajómegálló még készül. A fejlesztés kilencven százalékára az Európai Unió adott pénzt. Az üzemeltetés veszteséges, épp annyira, mint a buszjáratok esetében. Kétszázmilliót kell pluszban a Budapesti Közlekedési Központnak az éves költségvetéséből beletennie. A vasárnapi indulónapon már sokan érkeztek a Kopaszi-gátra és indultak vissza a Római-part felé.

Forrás: ATV.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

dodo571031
Valószinű a turisták örülni fognak a hajózásnak elvégre egy sétahajózás szerintem sokkal többe kerül végállomástol végállomásig utazni egy óra pihenő és jön vissza a másik járat kis városnézés csak 800 forint ha véletlenül a fővárosba járok biztos szakítok időt rá.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.