Egy múlt héten megjelent kormányrendelet szerint minden marad a régiben az utazási kedvezmények terén, ezzel viszont a kormány nem csak a saját maga által kitűzött célokat veszélyezteti, hanem a Valutaalapnak is újabb támadási felületet ad, hiszen ők régóta szorgalmazzák a közösségi közlekedés hatékonyságának javítását.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
46 hozzászólásarrow_drop_down_circle
A szolgáltatónak nem mindegy, hogy a jegyet ki fizeti, hiszen, ha tá-on utazik az utas, akkor azonnal jogos bevételéhez jut a cég, nem beszélve arról, hogy az állam nem az azonnali fizetési hajlandóságáról híres.
A több száz mrd-os MÁV tartozás egyik tétele az állami árkiegészítés hiányából eredt.
És úgy egyáltalán: aki utazni akar, fizesse meg, ez az egyik legtermészetesebb dolog.
Nem egy bizonyos réteg oldaláról kell nézni a történetet, hanem egészében. Az országnak (megint magam ismétlem, hogy ne olvass vissza) temérdek pénzébe kerülnek a kedvezmények, melyek most nem időszerűek. Leépítés kellene e téren, és később visszatérni rá.
Ezzel párhuzamosan pedig akkorra fejlesztésekre lenne szükség, mint amekkorát az autópálya építések jelentettek.
(Neked mindig igazad van ! ) :-)))))
Új hozzászólás