Egyre több fogyasztó veszi az üzletláncok saját márkás termékeit; a kereskedelmi márkák piaci részesedése az élelmiszereknél értékben 25, a háztartási vegyi áruknál 18 százalékos volt az első félévben, mindkét esetben 1 százalékkal több a tavalyi hasonló időszakhoz viszonyítva - közölte folyamatos kiskereskedelmi kutatásainak eredményeit összegezve a Nielsen piackutató vállalat pénteken az MTI-vel.

Forrás: VG.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

paszulyka
Na igen , mert az életszínvonal növekedés együtt jár az elszegényedéssel ! Legalábbis nálunk!! Ahol a negatív növekedést is sikernek tartják!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.