A műmosoly pont olyan rossz, mint a rágódó, befeszült vásárló - ezzel indokolják a boltosok, hogy miért nem mosolyognak többet a magyar üzletekben. Egy friss felmérés szerint nemzetközi összehasonlításban is fancsalibb képűek a magyar boltosok, pincérek, hivatalnokok, ügyfélszolgálatosok, mint a világ más részein. Az önzetlen mosolygás nem igazán megy, de ha egy vevő jó fej, akkor van esélye a kedvességre.

Forrás: Origo
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.