A költségvetés helyzetét javítaná Orbán Viktor a reklámadóval, melynek szerepet szán kikerülésünkben a túlzottdeficit-eljárás alól. A kormányfő az adó paraméterezésétől függően könnyen hazavághatja a médiapiac egyes szereplőit, és Brüsszelre hivatkozva korltátozhatja a médiaszabadságot. A bejelentés legalább olyan fricska, mint a tranzakciós adó vagy a szektorális adók esetleges megemelése. Új adó bevezetéséről beszélt Orbán Viktor Brüsszelben: a reklámadó ötlete már korábban felvetődött, de nem lehet tudni, hogy a bedobott javaslat most mire és kikre vonatkozik. A kérdés az: Orbán a cégek reklámköltését szeretné-e megadóztatni (azt nem egyszerű), vagy a hirdetési bevételre szert tevő médiavállalkozások árbevételére utazik.
Forrás:
hvg.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
8 hozzászólásarrow_drop_down_circle
De azért a viccet félretéve... a lapker szív dobog(ott)... ehhez azért lesz egy-két szava a hds group-nak is. Gondolom, nem tudja senki, hogy az micsoda.
Új hozzászólás