A 20. század mély sebeket ütött Magyarországon, az első és a második világháború maradandó károkat okozott, és ennél csak egy rosszabb volt: az, amikor magyar fordult magyar ellen – mondta Kövér László, az Országgyűlés elnöke szombaton a hortobágyi ökumenikus templomban, ahol a kommunisták által kitelepítettekre emlékeztek.

Forrás: Magyar Nemzet
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

70 hozzászólásarrow_drop_down_circle

nyanya001
Vesszük észre mennyire kártékonyak vagytok !!
Csak körül kell nézni, mennyi komcsi van a Fideszben !
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
nyanya001
Vesszük észre mennyire kártékonyak vagytok !!
Csak körül kell nézni, mennyi komcsi van a Fideszben !
nyanya001
Tele vagytok olyan kártékony kommunistával, akik
a Kádárhoz dörgölőztek, most Orbánhoz dörgölőznek !
Na ezek a kártékonyak veled együtt !
SLAakku
"Akik a Kádár-rendszer megdöntésére szövetkeztek,azok vannak ma hatalmon,no meg azok vannak a nyomukban,akiknek a Kádár-rendszerben is jó ment,ma még jobban,aztán következnek azok,akik ahhoz képest stagnálnak ,vagy lejebb kerültek ugyan,de az előttük lévők példáján úgy gondolják,hogy ebben a nagy szerencsejátékban majd nekik is leesik valami!

Ezek a csoportok ebből a rendszerből,ebből a félanarchikus-diktatórikus rendszerből élnek,nekik semmi más alternatíva nem létezik!!

És csak számoljunk!

Orbán rabló politikájának közvetlen haszonélvezői kb. 1,5 millióan vannak!

Az őket majmoló,vagy majmolni akarók legalább annyian!

És akkor a megfélemlítetteket már ne is számoljuk,és a azokat a seggnyalókat se,akiknek mindegy,hogy nyalás közben mi van előttük,csak brummogjon a valaga valami biztatót!

Az se baj,ha az nem nekik szól!

Ez kb. a választásra jogosultak majdnem fele,és akkor még ide kell sorolni azokat,akik a pártokból kiábrándultak és szavazni nem mennek el!"
Csizmás Kond
Igaza van Kövérnek.
Ami meg a jobboldalon levő kommunistákat illeti lehetnek ott is de a baloldal csak azokból áll.
SLAakku
@Csizmás Kond: Kover a legrondabb fajtaja a kommunistanak. (embernek nem is nevezheto gerinctelen)
SLAakku
Ügynök vagy MSzMP-s múlttal -vagy annak csak a gyanújával sem- ne ülhessen senki a parlamentben!(pl.Martonyi, Pintér, Kövér, Matolcsy de a többiek sem sorolhatnánk vég nélkül igaz?)

Kétkamarás parlamentet!
csikknorisz
Erre a Monty Python-jelenetre emlékszik valaki? www.youtube.com/watch?v=MoATWN68IZA
Szerintem Kövér John Cleese-t másolja. :)
laszlobihari
Igaza van dagadt lacának, ő már csak tudja! hiszen a családjában látja, hogy mire képes (kommunista) anyja-apja-nagyapja stb ha már önmagáról és viselt dolgairól elfelejtkezett!
marlin
Erre mondják a Lajtán túl. hogy brachte von zu Hause aus!
Hát Kövér eetáás "ezt" otthonról hozta!!
Nauta
@Csizmás Kond: "lehetnek ott is" Csak azokból áll! a fideSS,kövértől,martonyin át egészen orbanig!! De erről a kötélkövér kussol!!
Dr. Felipe
Úgy ahogy mondod lőrés szemű csapajev kommunista elvtárs.
Csizmás Kond
@SLAakku: Na nem mond...mikor is volt a kommunista kor ?
Csizmás Kond
@Nauta: ...te biztosan felismered őket...
marlin
@Csizmás Kond: Úgy néz ki, hogy inkább te ismered őket?? (ma, 17:18)
"Ami meg a jobboldalon levő kommunistákat illeti lehetnek ott is de a baloldal csak azokból áll."
Névről vagy szagról??
Csizmás Kond
@marlin: ..tulajdonképpen a beírásokból...
marlin
@Csizmás Kond: Abból itt csak a jobboldaalon levő kommunistákat ismerheted, - de azokkal amúgy is összejártok, - meg talán még az olasz pártvezért, de ő se nem titkolta, se nem változtatta hetente a meggyőződését - mert ugye neki van, . . . .
Csizmás Kond
@marlin: Neki lehet, nem tudok olaszul...
...és ami meg a kommunistákat illeti abban is sokszor kételyeim támadnak, mert folyton azt bizonygatjátok, hogy azok nincsenek is és nem is voltak...nehéz így eligazodni...
összejárni meg nem pártérdekből szoktam mert az nekem nincs...
szablyafűrész
Kövér László: "Nincs kártékonyabb és veszélyesebb a kommunistánál"

khm...khm...
1978-1979-ben sorkatonai szolgálatot teljesített.

KISZ-titkár, 1983 óta a szakkollégiumi mozgalom tagja, 1984-ben a Bibó István Szakkollégium tagja, majd nevelőtanára, emellett a Századvég című folyóirat alapító szerkesztője volt. 1986. február-szeptember között az Magyar Szocialista Munkáspárt (MSZMP) Központi Bizottsága Társadalomtudományi Intézete ifjúságkutató csoportjának munkatársa volt.[1] 1987 és 1988 között Soros-ösztöndíjasként a közép-európai társadalmi mozgalmakat kutatásával foglalkozott.

Apai nagyapja asztalosmesterként dolgozott, az 1930-as évektől tagja volt a Szociáldemokrata Pártnak, majd az MSZMP-nek. Anyai felmenői a középosztályhoz tartoztak, nagyapja taxizással kereste kenyerét. Édesapja, Kövér László (1933-1993) lakatos, édesanyja, Ábrahám Erzsébet (sz. 1939) nyugdíjas adminisztrátor. Testvére, Szilárd (sz. 1964) jogász.

Szóval így néz ki egy "hiteles" Kövér háttere...
szablyafűrész
@Csizmás Kond: "Igaza van Kövérnek.
Ami meg a jobboldalon levő kommunistákat illeti lehetnek ott is de a baloldal csak azokból áll. "
Én felsorolom neked ( nem teljes ! ) a fidesznyik komenyistákat:

Kövér László: a Magyar Szocialista Munkáspárt (MSZMP) Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa, Pozsgay Imre: MSZMP KB tag, Szűrös Mátyás: MSZMP KB tag, Schmitt Pál: miniszter-helyettes elvtárs, Stumpf István: MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök, Járai Zsigmond: MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő, Matolcsy György: MSZMP tag, III/2 együttműködő, Martonyi János: MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő, Pintér Sándor: MSZMP titkár, Boross Péter: MSZMP tag, Kerényi Imre: MSZMP alapszervezeti titkár, Fónagy János: MSZMP tag.

Most pwedig te sorold fel az mszp-s komenyistákat, lássuk, hol ülnek többen !

Érkezhet...
dömdödöm
@szablyafűrész: meg is látszik rajta . képtelen tisztán és összefüggően beszélni és olvasni . Pontosan úgy hangzik mint ha odaültetnél a pulpitusra egy asztalost vagy egy taxisofőrt :-( már elnézést lehet hogy ők jobban csinálnák !
pbalage
jó a címe a cikknek. A tartalmat még nem olvastam, de ugye saját magát ostorozza?
Csizmás Kond
@szablyafűrész: ...hát hogy nem ülnek többen azt is a Kövérnek köszönhetitek...
...ami meg a kommunistákat illeti, az MSZMP mind kommunista ?
szablyafűrész
2013 május 15
6:37 de.

Vissza az alapokhoz! Nézzük csak meg kikből lettek véres szájú komcsi gyűlölők:

1 Orbán Viktor, Magyarország miniszterelnöke — volt egyetemi és gimnáziumi KISZ-titkár;

2 Matolcsy György, MNB elnöke — volt MSZMP-tag, III/2-es ügynök

3 Varga Mihály, nemzetgazdasági miniszter — volt KISZ-titkár

4 Martonyi János, külügyminiszter — volt MSZMP-tag

5 Pintér Sándor, belügyminiszter — volt párttitkár

6 Kövér László, parlamenti házelnök — volt KISZ-titkár, az MSZMP Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa

7 Deutsch Tamás, a Fidesz EP-képviselője — volt KISZ-titkár

8 Stumpf István, alkotmánybíró, az első Fidesz-kormány minisztere — volt MSZMP-tag, a Hazafias Népfront egykori alelnöke

9 Orbán Győző, Orbán Viktor apja — volt párttitkár

10 Pozsgai Imre, a Fidesz Orbán Viktor által vezetett Nemzeti Konzultációs Testületének tagja — az MSZMP Központi Bizottságának egykori tagja

11 Járai Zsigmond, az első Fidesz-kormány pénzügyminisztere — az utolsó kommunista kormány államtitkára, volt MSZMP-tag

12 Mikola István, az első Fidesz-kormány egészségügy-minisztere — a Hazafias Népfront volt alelnöke

13 Chikán Attila, az első Fidesz-kormány gazdasági minisztere — volt MSZMP-tag

14 Fónagy János, az első Fidesz-kormány közlekedési és vízügyi minisztere — volt MSZMP-tag

15 Vonza András, az első Fidesz-kormány mezőgazdasági és vidékfejlesztési minisztere — volt MSZMP-tag

16 Ligetvári Ferenc, az első Fidesz-kormány környezetvédelmi minisztere —volt MSZMP-tag

17 Szabadi Béla, az első Fidesz-kormány mezőgazdasági államtitkára — volt MSZMP-tag, volt munkásőr

Oszt' jó napot !
szablyafűrész
@Csizmás Kond: Ami az MSZMP-s tagságot illete: Magyar Szocialista Munkáspárt nevéből következően mintha nem kommunista lett volna, elveit tekintve viszont igen !

Tudod, én ezzel úgy vagyok, hogy többre tartok, gerincesnek egy mai mszp-s volt kommunistát, mint egy fideszes volt kommunistát, aki ( ma ! ) "jobboldalinak" vallja magát !
Ezek a kaméleon jobboldaliak ! A megélhetésiek !
kkalman
Nézz már körül a saját házad táján, mennyi kommunista van a pártod vezetésében. Köztük te is. És valóban ti vagytok a legkártékonyabbak.
DR Eric CARTMEN
Van abban némi báj, hogy egy ízig-vérig komenista karrierpolitikus egyszer csak úgy dönt, hogy ő már nem komcsi, hanem liberális. De nagyon, pártjával még az egyházakat sem kímélve. Aztán, mivel ez nem eredményezett jelentős hatalmat, hát roppant gyorsan vált, és lesz belőle kereszteket hányó elvakult hívő keresztyén, aki nyilasokat temettet újra közpénzen, állami pompával külföldön. Amit a kedves vevő óhajt.

Nagy vonalakban ez mondható el Kövér László házelnökről, a Fidesz nevezetű volt MSZMP-s, Hazafias Népfrontos, munkásőrös gyűjtőpárt választmányi elnökéről. Annyi komcsit kevesen gyűjtöttek össze, mint ők az Orbán Viktor nevezetű KISZ titkár vezetése alatt.
Csizmás Kond
@szablyafűrész: Ez nálad csupán érzelmi kérdés, ugyanis sem a szoci sem a fidesz nem vallja magát komcsinak tehát a te dolgod, hogy kire mit fogsz rá...de mivel a szocit többre tartod, mint gerinces komcsi ezért akár te is lehetsz burkoltan ...na ne mondjam ki...:)
Betaloc
"Nincs kártékonyabb és veszélyesebb a kommunistánál"

Azért gyakorolj némi önkritikát is pubi; ne feletkezz meg szűkebb környezetedről sem...
marlin
@Csizmás Kond: Ajánlok neked egy autentikus "alapművet"
www.antikvarium.hu/ant/book.php?konyv-cim=4-nap-amely-megrengette-az-orszagot&ID=70893
Sok "ismert emberről" olvashatsz Gubcsi könyveiben!!
Ő maga az MSZMP KB volt osztályvezető-helyettese volt, illetve a Kádár-érában a KISZ központi lapja, a Magyar Ifjúság főszerkesztőjeként, majd a Magyar Televízió külpolitikai szerkesztőjeként is "dolgozott"!!
1989-ben így vallott magáról: "Az MSZMP választási sikere megítélésem szerint a hazai politikai stabilitás fő eleme.(...) Ebbe a pártba léptem be, és számomra más politikai megoldás nem létezik. A választási harc nyilvánvalóan kemény lesz, és ezt szakmai módon kell vívni: az MSZMP-ért."
Két éve, mióta a Hende(!) felmentette Honvédelmi Minisztérium Zrínyi Média Kft ügyvezető igazgatói posztjáról nem igen hallani róla!!
kep.index.hu/1/0/236/2369/23698/2369836_e1dfe8b16b1baf8349d6f269988ef1fd_wm.jpg
Gubcsi és Hende!! :))
Talán megint leveleket írogat a nemzet pocakjának!!
Nem akarok részleteket megírni, de nem azon bukott, hogy leleplezték, meg amikor a Kövérrel avatták az Attila király szobrot, a HM. alkalmazottak cselédkedtek a házában tartott bulin, hanem egy kis szeros lézerblokkoló miatt rúgták ki, amit a LázárJanii "egy karcolás nélkül" megúszott!! :))
És ha gondolod tudok még néhányszáz hasonló paliról a köpcös "barátai" között!!
Talán észreveszed, hogy nem érzelmi kérdés az hogy finoman fogalmazok. "jellemhibás palik" vannak magas beosztásokban!! Miért is?? Csaknem a közös múlt miatt??
Nauta
@Csizmás Kond: Csak a hülye nem látja!
Csizmás Kond
@marlin: A közös mult az MSZMP idejére érvényes, míg a kommunizmust a Kun Bélától Rákosi Mátyáson át Kádár Jánosig emlegette, szóval ha akarjuk bármit össze tudunk mosni viszont a véres világ akkor volt.
Kövér nem rokonom és ne is a védelmében írok csupán azt szeretném kihangsúlyozni, hogy az MSZMP-t a baloldaliaknak nem szerencsés összemosni azzal a korral mert azzal magukat minősítik.
Csizmás Kond
@Nauta: ..ismerek én hülyét akinek mindig látomásai vannak...
szablyafűrész
@Csizmás Kond: Eltévedtél, elgelejtetted, hogy a Fidesz, törvénybe foglalta, az Mszp a volt állampárt utóda ! Azt már nejm foglaták törvénybe, hogy valójában a Fidesz is, hisz anno megosztoztak a vagyonon ! ( nemzeti kerekasztal ! )

A tisztesség nem érzelmi kérdés, mint ahogyan a kétszínű kaméáleonság sem !
Csizmás Kond
@szablyafűrész: Na és szerinted nem az ?. A Fidesz pedig időben lépett. Mégis miből kellett volna kialakuljon szerinted ?
szablyafűrész
@Csizmás Kond: "Na és szerinted nem az ?." Mármint kicsoda/micsoda ?

A Fidesz liberális alapokon szerveződött ! Majd hirtelen átváltott "jobboldalira" ( de volt egy időben "jobb-közép" is )

Mindezt Mszmp-s és Kiszes alapokról !
Csizmás Kond
@szablyafűrész: ...legalább az általad leírtakat kövesd figyelemmel.
Az MSZP az MSZMP utódpártja ...és így vissza tovább lehet rokonítani.
A Fidesz pedig ha jól tudom nem liberális hanem demokrata...amúgy benne van a nevében is...
gabrella
A fideszes vezetők kommunistaként születtek és jobboldali gazdagokká váltak.
marlin
@Csizmás Kond: Látod, ezért javasoltam, hogy olvasni is kellene, nem csak írni, mert már eddig a gőzekéről beszéltünk, de te most már a Gizikéről értekezel!!
Talán a Gubcsi előtt még meg kéne nézed néhány társadalomról, történelemről szóló dolgozatot!!
Csizmás Kond
@marlin: ..nekem inkább Gizike mint a gőzeke...de ha neked az tetszik ...
Amúgy én már láttam vadkörtébe oltott almát, barackot, stb. és ehetőbb mint az eredeti tőről származott gyümölcs...
marlin
@Csizmás Kond: Te kis Micsurin !! :))
mariaberta
Csámcsogok a véleményén, egyetértek. Ilyen önkritikával régen találkoztam.
szablyafűrész
mióta tűnik el válasz-komment a propelleren ?
coni
Tipikus "bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű". Ráadásul oldalágon is tele van a Kövér család komcsival.
Nyilván ha nem lennének ilyen erősen érintettek, akkor 2/3-al megszavazták volna az ügynök törvényt, de a szocik előbb fogják, mert kevésbé sárosak.
szaboria1
Lacika ideje a Cavintont bevenni közgyógyra is kapható hanem tudod kifizetni.
Gyuri Géderről
Könyörgöm! takarítsuk már el ezt a kártékony és veszélyes kommunistákból álló fideszkdmp bandát.
JAJMÁR
@Csizmás Kond: Szerinted kire, vagy kikre gondolt Kövér?
JAJMÁR
@coni: Valóban így van, jól látod.
Talán azért, mert amikor az MSZMP szétesett, a nagyon karrieristák úgy látták, hogy annak az ágnak teljesen vége, nekik ott nem lesz karrier. Kerestek más pártot.
A modernebb, demokratább felfogásúak alapították meg az MSZP-t. Volt még egy réteg, aki nagyon komolyan vette a párt elveit, ők megalapították a munkáspártot.
A volt MSZMP tagokból jutott mindenhova, de azt is tudomásul kell venni, hogy akkoriban egy párt volt, minden politikus ebbe tartozott.
Ennek a felemlegetése, a még ma is kommunistázás, már unalmas.
Nem az MSZP nem tudja feldolgozni a múltat, hanem a Fidesz.
Gemüs52
Az idézet teljes egészében a mostani kormányról szol ! Cinizmus ,hataloméhség,gátlástalanság ,kutúra ellenesség ,nem ismerik a szégyent ,nincs fogalmuk arról amit az etika így nevez ,lelkiismeret !
kukac50
Kövér rokonai is kommunisták voltak,Ő is annak indult.
coni
@JAJMÁR: Pontosan. Manapság csak arra használják a piszkos dossziékat, hogy a magas pozícióban levő politikusokat zsarolják a múltjukkal, akik értelemszerűen bármit megtesznek azért, hogy ne kerüljön nyilvánosságra.
De azért visszás, amikor egy volt 3/3-as komcsizik.
Nauta
@Csizmás Kond: Én is, aki mindig "mer nagyot álmodni" és még nagyobbakat mondani!
Nauta
@Csizmás Kond: Nos,jövőre is lépni fog!! LE!! Pontosabban ki lesz rúgva
valakiaki
Ez borotválkozás közben szokott az eszébe jutni?
Azt ugyanis tükör előtt szokás csinálni.
Nauta
@gabrella: Bizony ám! De ezt a lilaködös fideSS nyalonc birkák,szeretik elkussolni!! Minden ocsmány ganét az mszmp-ből kivakaródzott fideSS-be hordott a szél!!Ez persze így jó,mert a szemétnek a gyüjtőben a helye.
Nauta
@Csizmás Kond: A fideSS tele van mszmp-s káderrell!! köteles-től at olajnaffiózón át orbanig,mind hithű komcsi! De tagadják és a csillagokat is lehazudják az égről,hogy ez titokban maradjon!!Az a röhejes, amikor nyált fröcsögve önmagukat átkozzák!!
Nauta
@marlin: Megnézte! IOlvasgatja a (K)övér "műveket"
valakiaki
Fel kéne már tárni végre azt a múltat, a legjobban a fidesz bukna bele! Miért nem akarják szerinted te csizmás...? Csak nem azért ellenérdekelt ebben a fidesz, mert akkor megbukna az antikommunistának hazudott öndefiníciójuk?
Kommunisták méghozzá a leggátlástalanabb, legtisztességtelenebb fajtából. Az ilyeneknek áll érdekében állandóan a szájukat tépni és fröcsögve komcsizni, hogy senkinek ne jusson eszébe utána nézni kik voltak. Az akinek nincs vaj a fején, nem tett semmi gyalázatosat, azok megmaradt annak amik voltak, akik "megváltoztak" hirtelen, na azok a leggyanúsabbak mindig!
Nauta
@szablyafűrész: Hát igen! Ez a fideSS!!
tudósbagoly
Jézus Krisztus volt az első kommunista. Egyes teóriák szerint ő is magyar volt.
Csizmás Kond
@JAJMÁR: Szerintem senkire, úgy általában beszélt...:)
JAJMÁR
@Csizmás Kond: Igen, igaz, elkapkodtam. A címére reagáltam és utána olvastam el a cikket :)
Csizmás Kond
@Nauta: Mielőtt elolvadnál a saját beképzeléseidtől gondold végig te kitől és honnan származol...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.