Óriási összegeket költenek a világ legnagyobb okostelefon-gyártói készülékeik népszerűsítésére is, az egyébként gondokkal küzdő HTC például egymilliárd dolláros marketing kampányt indít Vasember, vagyis Robert Downey Junior közreműködésével. De 500 millió dolláros hirdetési büdzsé segíti a MotoX piaci bevezetését, és a Samsung, illetve az Apple sem marad ki a nagy reklámkampányokból.

Forrás: VG.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.