A XIII. kerület rendelt egy szobrot Horn Gyuláról a Gyermek térre. Mindezt azonban úgy, hogy kikötötték, nem lehet a kezében az elmaradhatatlan cigaretta – írja a Bors.

Kutas László először azt tervezte, hogy legyártya a dohányt is, később azonban úgy határozott, a kezét olyan pozícióba rakja, mintha tartaná, de nincs benne semmi. Az avatás után azonban kiderült, hogy működik a dolog. Többen is cigarettát helyeznek el a szobron és így fotózzák le Horn Gyulát.

Az alkotó egyébként a Borsnak azt mondta, az volt a célja, hogy ne a politikust ábrázolja a szoborral, hanem az átlagos járókelőt.

Cigit raknak a helyiek Horn Gyula szobrára

127 hozzászólásarrow_drop_down_circle

volvós
Az volt Gyulabácsival a probléma, hogy nem a Nemzeti Dohányboltban
vette a mindennapi cigarettáját !!! Orbán szoborról meg el kell
távolitani a zsebeket, meg a demizsont !!!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
volvós
Az volt Gyulabácsival a probléma, hogy nem a Nemzeti Dohányboltban
vette a mindennapi cigarettáját !!! Orbán szoborról meg el kell
távolitani a zsebeket, meg a demizsont !!!
szöszmösz
Nem láttam még de nagyon jó, élethű a szobor és ha nem lenne ott a cigi, hiányozna a kezéből. Munkám kapcsán többször találkoztam vele és szinte láncdohányos volt.
Kár elvenni tőle a cigit, mert úgyis adnak neki másikat. :)
nemkati
@volvós: Nem kéne senkinek fennakadni a cigarettán, ha élethű szobrot akarnak Horn Gyuláról, akkor szerintem semmi gond a cigarettával.

Mint ahogy én azon se akadnék fenn, ha 0rbánt egy szájnyalogatós szoborral ábrázolnák - persze csak miután eljön az alkalom.
karma1
Most nem jut eszembe, melyik kozteri szobor volt az, de annak meg allandoan zsiroskenyeret tettek a kezebe,... Valamelyikotok biztos jobban tudja...:o))

Horn Gyulahoz hozzatartozott a cigi, mint Churchillhez a szivar...
m.macskosz
@karma1: Lenin elvtárs szobra volt, a Csepel Vas-és Fémművekbe igyekvő melósok tették állítólag a kezébe. Azt hiszem, ma már sokan kivennék a kezéből, ha lennének még csepeli melósok.
karma1
@m.macskosz: Ja, azt tudtam, hogy a Csepel Muveknel volt, mert a batyam ott dolgozott meg azutan is, hogy a nemetek atvettek az Egyedi Gepgyarat, de mar azok is elhuztak, mert nem erte meg itt csinalni a vidamparki hullamvasutakat meg mindenfele gepezeteket...:o))
m.macskosz
@karma1: Hornnal kapcsolatban kedveltem egy reklám-feldolgozást:
Igyál még egy whiskeyt, és fogd rá a Gyuszira!
Azt tudom, hogy Camel-t szívott, hogy tényleg a Whiskey-t szerette-e?
szandokan
@volvós: Gyula bácsival egészen más problémák voltak...
szandokan
@nemkati: Nem is a cigarettán akad fenn minden jó érzésű ember, hanem magán a szobron...
volvós
@szandokan: Bocsika, nekem semmi bajom nem volt Gyulabácsival...
nemkati
@szandokan: A mégjobbérzésűek meg még azon se.
m.macskosz
@dzurinda: Az, hogy nem Orbán Viktor volt..
... legalábbis szandokan szerint.
dzurinda
@m.macskosz: Megvárom az ő válaszát is, érdekelne.
szandokan
@dzurinda: A múltja éppen elég probléma volt.
szandokan
@m.macskosz: A fejembe látsz, hogy ennyire tudod? Gúnyolódni azt tudsz, esetleg valami mást is?
szandokan
@nemkati: Már csak a pufajka hiányzik róla...
volvós
@szandokan: Miért gúny az, ha valaki a véleményét leirja ??? Nem értem !!
karma1
@szandokan: Hat akkor adj ra egyet! Ugyis jon a tel...:o)))
szandokan
@volvós: A gúny lehet, hogy nem volt a legjobb szó, de kicsit már unom, hogy engem úgy állítanak be egyesek, hogy Orbánt tartom az Istennek. Érthető vagyok, ugye?
szandokan
@karma1: Nem fázik ő már annyira...:-))
volvós
@szandokan: De a hozzászólásaidból csak ez jön le...
Orbán mindenek elött !!! Ezen nem kell kiakadj !!
szandokan
@volvós: Jónak tartom azt, amit csinál, de ettől még nem vagyok Orbán imádó. Nekem nem azóta jobb, amióta ő vezeti az országot, csak ezt sokan nem akarják felfogni.
volvós
@szandokan: Tehát, ha jól értem, Téged a Horn-korszak tett gazdaggá,
az Orbán csak elfogadta Töled a hódolatot...Akkor meg miért harcolsz a
Gyula bácsi ellen ??? Ö tett " valakit " belöled ???
m.macskosz
@szandokan: ma, 13:14 ?!
Ezt a gusztustalanságot anno Zuschlag is elsütötte.
karma1
@szandokan: Tudod, olyan emberek alakitottak ki ezt a 47 %-os 2/3-os matematikai alapkeptelenseget, akik nem imadtak, CSAK raszavaztak...

Valoszinu Te sem Tyereskova szinten volnal belebolondulva, de ha annyira tetszik, amit csinal, akkor bizony elegge szereted.

En csak ezt a ket erzest ismerem : SZERETEM - NEM SZERETEM Mind a ket kifejezest lehet meg tovabbi szinonimakkal kifejezni, (imadom, rajongok erte, megorulok erte , vagy utalom, gyulolom, megvetem), de ez az alaperzesen semmit sem valtoztat...

Gondolom, nem tartozol az " erzelmileg langyos" emberekhez, akiknek tokmindegy, hogy ki milyen, , mert bar nem szereted, de elviseled,... mert CSAK...
Az ilyen emberektol ovakodom, mert sosem tudni, merre tartanak, kivel szolidarisak, es foleg MIERT?

Tudj rola, hogy semmikeppen nem megserteni akarlak, csak a hovatartozasod merteket ohajtottam beloni... (Hogy lehet valakivel egyeterteni, jonak tartani azt, akit nem szeretsz? Csak ez boki a szememet...:o))
karma1
@Pálinkafőző Rézüst: Mirol maradtam le? Kinek kell kivel, mit? Marhara elvesztettem a madzagot...:o))
Pálinkafőző Rézüst
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
karma1
@Pálinkafőző Rézüst: Hat jol megnevettettel (mar megint!)...:o)))
Pálinkafőző Rézüst
@karma1: :)))) És ez nem vicc, az a szomorú...:(((
nemkati
@szandokan: ma, 13:06
Az ugyan nem hiányzik róla, annál inkább 0rbánról és bandájáról a bilincs. Na az nagyon hiányzik.
Hogy neked meg jobb, mióta ez az illiberális rendszer van, annak csak örülj. Gondolom, annak is örülsz, hogy neked is, meg veled együtt még sokaknak milliók kifosztása miatt lett jobb.
volvós
@nemkati: @Pálinkafőző Rézüst: @Pálinkafőző Rézüst:
...hát nem jön a válasz a cimzettöl !!!
volvós
Az is érdekes, hogy ma, szeptember 5-én
Viktor és Lörinc napja van...
Felcsút ünnepel !!! ( A mi pénzünkön ...)
nemkati
@volvós: Nem nagyon izgat. Nálam már többször leszerepelt, de igazán egy vasárnapi (augusztus 31, 18:05) megszólalása verte ki nálam a biztosítékot, ez:
propeller.hu/itthon/2978129-magyar-kulkapcsolatok-egyre-romlanak#c1150394
volvós
@nemkati: @nemkati: ...Akkor nem kell bemutatni !!!
dzurinda
@szandokan: Az lehet, de ha csak a 90 utáni munkásságot vizsgáljuk, akkor a szememben nagyon is pozitív politikusként jelenik meg Horn.
Toby
Hm ! "... azt tervezte, hogy legyártya a dohányt is,..." szóval legyártya !
Ércsük, ércsük, sőt, tudhassuk is, hogy nem-e lesz-e cigarettálya...
Pálinkafőző Rézüst
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
nemkati
@Pálinkafőző Rézüst: Téged nem háborított fel szandokán írása? Amit beidéztem?
Pálinkafőző Rézüst
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
Pálinkafőző Rézüst
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
Pálinkafőző Rézüst
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
nemkati
@Pálinkafőző Rézüst: Hát, hogy valaki mondjuk nő létére férfinek adja ki magát, azt nehezen tudom elképzelni. De, ahogy Viktorunk mondta, bármi megtörténhet. :)
És már régóta nem hiszem el egyetlen szavát sem, a történetek a családjáról ki tudja, kinek a történetei. De hogy Téged többesszámban megtűrt személynek tart ebben az országban, és Veled együtt vajon még kiket, gondolom, mindenkit aki egyet ért Veled, na az már sok volt. Magamra is vettem, talán jogosan, mert velem együtt még sokmillió embert beleértett. Az ilyennel nem hogy vitatkozni, beszélgetni se lehet.
Pálinkafőző Rézüst
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
Cicamama55
@szandokan: Ezt Ön írta, vagy valaki a nevében?!
Cicamama55
@Cicamama55: 13:14 bejegyzésre kérdeztem.
Pálinkafőző Rézüst
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
Cicamama55
@Pálinkafőző Rézüst: Hát akárki is, de a másik cikknél valótlanság állításán fogtam...Valami valóban nem stimmel nála!
Pálinkafőző Rézüst
@Cicamama55: nagyon elnézően fogalmaztál...:) Én ezt másképp mondanám...
Fradigege
Inni nem láttam, na jó cigizett. Néha dölöngélt és félrebeszélt. ... óóóóóóóóóóóó... Emlékszem, ott motoszkált és átvágta a szögesdrótot... Kiscsibész! Néha-néha a bátyája is eszembe jut. Padlás lesöprés, szorgos gyerek vót...
egyedül
@volvós: Nem tett gazdaggá de biztos megélhetést biztosított!
szandokan
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
szandokan
@volvós: Meguntam, hogy nem normális emberekkel vitatkozzak. Gyűlöletkeltő senkik.
szandokan
@Cicamama55: Mi nem stimmel? Horn szobra már valóban nem fázik, ezért kár még egyszer pufajkát ráadni.
szandokan
@nemkati: Te olyan sötét vagy, hogy az már fáj. Tipikus női szindróma (tisztelet a kivételnek). A liberálisok miatt nem haladt ez az ország eddig semerre, szerencsére ennek lassan vége. Ja, és hogy nekem a milliók kifosztása miatt lett jobb? Az első mondatom ismét érvényes rád...
szandokan
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
szandokan
@dzurinda: Akkor ne mocskold a mostaniak közül azokat te sem, akiknek esetleg van némi folt a múltjukban, vagy valamelyikük rokonának.
kkalman
A szobor alkotójának is eszébe juthatott volna, és rögtön oda is alkothatta volna.
dzurinda
@szandokan: Hol írtam én ilyet (pláne mocskolva)? Azt írom mindig, hogy a mostani kormány szélsőbalos, de ez nem azért van, mert Kisz-tagok, stb. voltak, hanem mert felismerték, hogy a társadalomnak erre van igénye, ettől lesznek népszerűek, így tudnak választásokat nyerni.
dzurinda
@szandokan: De most komolyan: hol írtam én ilyet? Nem emlékszem ilyesmire.
dzurinda
@szandokan: Azt, hogy valaha is mocskolva írtam volna, kikérem magamnak!
Cicamama55
@szandokan:A Horn Gyulára tett megjegyzése csupán gusztustalan! A nem stimmelés a másik cikkben írtra vonatkozik. Arra, hogy egy régi hozzászólásában ön a feleségét középiskolai tanárként említette, most meg vezető óvónőként. Na ez nem stimmel. Pedagógus mindkettő, ezzel én is, a szociális ágazatban dolgozó "mezei" közalkalmazott is tudom, de nem egy a kettő..
mate03
@szandokan: Ha te jóérzésű vagy,akkor legyek,agár kutya!Dől belőled a gyűlölet,egy olyan ember,iránt,akit nem csak Magyar országon,hanem az egész világon,elismernek!
szandokan
@dzurinda: Rendben, igazad van, te soha nem mocskolódtál.
szandokan
@mate03: Nem, tévedsz, én nem gyűlölöm, csak tudom, mi volt egykoron. A gyűlölet belőletek árad Orbán felé.
szandokan
@Cicamama55: Máshol is írtam már, kérem a linket erről. Soha nem írtam ilyet.
nemkati
Hú, micsoda takarítás volt itt ma! Vajon kinek a kérésére?
m.macskosz
@nemkati: Ó, csak nem képzeled, hogy v-a-l-a-k-i- jelentett?!
A múltkor én is rákérdeztem, a modi meg még meg is fenyegetett,
hogy kivág, mint macskát, ...ha továbbra is uszítok.
Én uszítok, amikor még Orbánt sem illetem ordenáré módon. :(
nemkati
@m.macskosz: Képzelni nem képzelek semmit, a kérdésem költői volt. Teljesen világos, ki mószerolgat itt. Téged meg teljesen hozzádillő módon fenyegettek meg, cicus. :)))
mate03
@szandokan: Olyan vagy nekem,mint a légy zümmögés!
Cicamama55
@szandokan: Április 24-től vannak meg a hozzászólásaim, akkor már Ön úgy nyilatkozott, nem hozza fel a feleségét példaként, mert már sokszor megtette előtte. Ez az első választásokat megelőző időszakban volt még. Gondolom a számítógépem újra telepítése az oka, de az azt megelőző időről nincsenek meg a hozzászólásaim. Az biztos, kialakítottam önről egy képet magamban, s ez a momentum bevésődött. Abban boncolgatta, mekkora nagy fizetésemelése volt a nejének. A közalkalmazotti bérekről beszélgettünk, aztán hogy milyen címszó alatt? Nem emlékszem rá.
szandokan
@nemkati: @m.macskosz: A modik sosem szerették, ha valaki belekever valakit egy cikkbe, ahol ott sincs. Az ilyenek régen egyből repültek, most csak figyelmeztetik őket. Egyébként az uszítás valóban az ellenzékre jellemző.
szandokan
@Cicamama55: Nos, akkor ennyit arról a híres bizonyítékról. A nejem mindig is óvónő volt.
nemkati
@szandokan: Szánalmas, ahogy mentegeted magad, ne erőlködj, nem fog sikerülni.
Ezt a módszert én baromira megvetem.
szandokan
@nemkati: Gondolom, tisztában vagy azzal, hogy ez engem mennyire nem tud meghatni? Egyébként meg a való életben sem tűrtem el soha az alpáriságot. Itt sem. Az nem vita, hogy trágár, sértegető módon kezd valaki nekem esni. Az ilyen menjen a kuruc infóra.
aremy
@szandokan: merre is halad az ország no mert szerintem azerbadgán felé
Cicamama55
@szandokan: Azt hiszem félreértett. Az ön lelkéről beszéltem. Gyermekekkel lélek nélkül nem is lehet dolgozni-tapasztalatból mondom, nekem is van!- fel sem tételeztem, hogy párjának nincsen. Én ki vagyok békülve magammal, mindenki "megbeszélheti" ezt saját magával. Őszinte, igaz emberként élem-környezetem visszajelzései is megerősítenek ebben- az életemet, s távol tartom magamtól a hamis embereket. Támadás, mocskolódás nem az én fegyverem, akit "kiismerek," azt utána mellőzöm...
szandokan
@m.macskosz: Sokat sírsz újabban...Tudod, meguntam a jópofizást a balos horda egy részével.
m.macskosz
@szandokan: A balos horda sem rosszabb, mint a jobbos csürhe.
szandokan
@m.macskosz: Ez igaz, mindkét oldalon vannak barmok. A baj inkább az, hogy a balosok az alapján ítélnek meg egy embert, hogy Fidesz párti e, vagy sem. Ha meg még gazdag is, akkor seggnyaló. Érdekes, az Mszp - ben minden gazdag ember tisztességes...
pbalage
@szandokan: még szerencse, hogy ebből egyik se vonatkozik rám.
m.macskosz
@szandokan: Ez már gyerekes visszavágás volt, hagyjuk inkább, mert senki nem védi a szocikat, de joggal dörgöli a fidesz-kdnp-sek orra alá a farizeus magatartásukat. Amelyik balos csal, lop, hazudik, épp úgy megvetés tárgya, mint az, amelyik jobbos. Csak mostanában valahogy egyre több a jobbos, és egyre éhesebb is a hatalomra és a pénzre. A cél meg központi irányítással egyre mocskosabb.
pbalage
@m.macskosz: sőt a zeemútnyócévet sem sikerült beleraknia. :))
m.macskosz
@m.macskosz: "A cél meg központi irányítással egyre mocskosabb."
A módszer egyre gátlástalanabb, az eszköz egyre aljasabb.
pbalage
@m.macskosz: azt még hozzátenném, a 14:18-odhoz, hogy egy jobbos manapság inkább egy balos maffiózó szerepében díszeleg.
mariaberta
Mert tudják, hogy cigi függő volt. Ez lenne a legnagyobb baj. A baj, hogy meghalt.
Mindegy, mit mondanak róla, egy fiatal volt, akit behívtak katonának. Biztos nem ő választotta a beosztást, és pufajkája minden katonának volt, mert abban az időben mindenkit ezzel a ruházattal láttak el.
Vagy az ellenzők szerint Magyarországon ő volt az egyetlen akit pufajkába öltöztettek?
szandokan
@m.macskosz: @pbalage: Ha csak egyszer is csináltatok valami olyasmit, hogy mondjuk nem adtatok valamiről számlát, ti is a csalók közé tartoztok, pártállástól függetlenül. Juliska nénit, aki tojást árul a piacon számla nélkül, és elkapják, az ellen fel vagytok háborodva, holott ugyanolyan csaló, mint bármelyik másik. Ha összeadnánk a rendszerváltás utáni kicsiben csalók által eltitkolt összegeket, régen meg lenne az államadósság.
szandokan
@mariaberta: Az a baj, hogy őt nem kellett beöltöztetni, és nem azért hordta, mert fázott.
m.macskosz
@szandokan: Ha pedig a nagykutyák simliskedésének pénzben kifejezhető értékét bevasalnánk,
már mi adnánk kölcsön az USA-nak.
szandokan
@m.macskosz: Támadással hárítasz, nem rossz.
tivoli
@m.macskosz: ma, 10:28
Nem veszitek észre, hogy olyan ideológiákért harcoltok, melyek legfőbb célja a ti kizsákmányolásotok?
Mindegy, hogy jobb vagy bal, egy a lényeg, hogy a politikusok igen jól megélnek abból, hogy szítják az ellentétet köztetek. S ti még véditek is a saját kizsákmányolóitokat.
szandokan
@tivoli: Igazad van, közben meg egymás torkának is esünk. Szomorú ez.
m.macskosz
@szandokan: Tanulékony vagyok: olvasgasd néha vissza magad, esetleg csizmás kondot...
m.macskosz
@tivoli: Én egyiket sem védem, mert a fidesz-kdnp-t nem lehet,
a baloldal meg lejáratta magát, ezért azt meg nem érdemes.
szandokan
@m.macskosz: :-)) Azért ismerd el, mindenki csaló, aki átveri az államot.
m.macskosz
@szandokan: Elismerem, hogy mindenki csaló, aki átveri az államot.
De számomra van különbség abban, hogy Juliska néni számla nélkül árulja a saját tyúkjai tojását, amelybe pénzt és energiát fektetett, mint Mészáros Lőrinc akciói között.
Az állam meg ugye én, te, ő, mi, ti ők vagyunk, de Juliska néni fényévnyi távolságra van
az állam által nyújtott szolgáltatásoktól, szemben pl. a legújabban kinevezett 157.államtitkártól.
szandokan
@m.macskosz: Nem, Juliska néni is ugyanolyan adócsaló. Ha már ennyire rámentünk a témára, mindenki számára legyen büntetendő az adócsalás, ami nem azt jelenti, hogy mondjuk én kinevezek valakit magam mellé, és ugyanúgy fizetem utána az adót, járulékot, stb. Ez nem adócsalás, Juliska nénié viszont igen.
m.macskosz
@szandokan: Egy nagy szart fizeted te a tanácsadó bérét és járulékait, ha egy államtitkárt nevezel ki!!
Én és qa többi a versenyszférában dolgozó teremtem meg úgy az államtitkár, mint a főnöke összes jövedelmét, és abból vonják le az adókat és járulékokat! A közalkalmazott bérét nem Orbán Viktor termeli ki, nem tudtad?
szandokan
@m.macskosz: Ez mindig is így volt, a politikusokat mi fizetjük, számomra ez természetes. Viszont attól neked nem lesz több a fizetésed, hogy tízzel kevesebb lesz belőlük.
m.macskosz
@szandokan: Ja, és NEM AZT MONDTAM, hogy az államtitkár kinevezése az adócsalás, hanem azt, hogy Juliska néni nem kap annyit a közösből, mint egy államtitkár pl.
Tudom, hogy ez neked nem fog tetszeni, de inkább 157ezer Juliska néni pár száz forintos adócsalásnak nevezett jövedelem-kiegészítéssel, mint 157 államtitkár fölöslegesen, sok pénzért.
m.macskosz
@szandokan: Icsit már unom önmagam ismételni, de tudod Orbán csökkenő bürokráciát,
olcsóbb államot ígért. Ahhoz képest az egy keresőre jutó eltartottak száma pofátlanul magas.
Hogy az én jövedelmemet befolyásolja-e a kormányzati léhűtők száma irreleváns,
de az, hogy hány önhibáján kívüli szegény ember pénzét veszik el ezek, azt csak sejteni lehet.
szandokan
@m.macskosz: Senkinek nem veszik el a pénzét, aki dolgozik. A segélyek csökkentése, a rokkant nyugdíjak felülvizsgálata pedig időszerű volt már. Most mennem kell.
m.macskosz
@szandokan: Sem a segélyek sem a rokkantság nem európai módon zajlott,
az eredmény meg a ráfordított költségekhez képest nulla, sőt rohadt sokba került.
m.macskosz
@m.macskosz: Kimaradt: módosítása, felülvizsgálata
mariaberta
@szandokan: Azért hordta, mert akkor minden katona ezt kapta ruházatul, Ha Te voltál katona, -ha voltál- Te sem választhattál egyen ruhát, azt viselted, ami kötelező volt. Vagy rosszul tudom?Mindenki választhatott? Én nem hiszem. És bármennyire furcsa, nem ő volt az egyetlen aki pufajkát kapott. Ezen kár vitatkozni.
A mai katonák, ha egyáltalán vannak a díszszázadon kívül- ugyancsak egyenruhában vonulnak fel Orbán, Kövér és társai mögött, ha éppen zászlófelvonásra kerül a sor egy sincs pld. civilben.
mariaberta
@m.macskosz: Ráadásul nem véletlenül került börtönben ez a nevezetes zászlóanya.
szandokan
@Pálinkafőző Rézüst: Jó komment, ezt biztosan nem törlik majd.
pbalage
@szandokan: te melyik országban élsz?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

További ajánlatok