Vagy ők; ezt még nem tudtuk eldönteni. A Füzesabonyi Városi Televízió készített interjút két emberforma lénnyel, állítólag választópolgárral. Elmondták, hogyan szavaztak.

84 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Levrone
Csúnyát mondok, de ez odabasz. És ez nagyon szomorú is egyben, nekünk, gondolkodni képes, normális embereknek. :-(
tivoli
Ah, elmentek. Az értelmesebbje meg nem ment.
moiszikf
Na, ezért rühellem a demo(cso)kráciát. Teccikérteni?
moiszikf
@micfild: ... és kártékonykodtak egy jóízűt, persze nem a saját rovásukra.
micfild
@moiszikf: A sajátjukra IS. De hülyék hozzá, hogy felismerjék.
Viszont továbbra is azt mondom.. - ezek legalább elmentek.
Aki nem ment el, az miért nem ment el??
Ha rajzol egy paciszerszámot a szavazólapra az is egy jelzés. Még akkor is ha semmi értelme- látszólag.
Szimba
@micfild: Mennyi krumpliért? Vagy laptopért? Vagy miért?
Gigi68
Ezek legalább elmentek szavazni és oda vakarták az X-üket valakikre. Aki nem ment el ne reklamáljon most már öt évig. Olyanok, amilyenek... biztos vagyok benne, hogy nem ők vannak csak ilyen értelmi szinten a választók közül...(sajnos)
tivoli
@Gigi68: Szerintem pedig aki nincs tisztában cselekedete súlyával, az inkább ne tegyen semmit.
Az ilyen szavazatokat érvényteleníteni kéne.
aremy
@tivoli: nem az értelmesebbje nem ment el hanem a mély szegénységben és az éhező
szavazók nem mentek el mert nekik így is jó. ezeknek a póólgároknak üzenem hogy a viktor legyen velük .
tivoli
@aremy: Szerintem meg éppen azok szavaztak, akik a leginkább manipulálhatók. Üres igéretekkel, krumplival, használt ruhával.
moiszikf
@micfild: "továbbra is azt mondom.. - ezek legalább elmentek."
Én meg továbbra is azt kérdezem, minek? Azzal egyetértek, hogy aki nem megy, az ne panaszkodjon, de eme két "emberszabású" nem pozitív, hanem negatív irányba helyezkedik el a távolmaradók "nulla" értékéhet képest.
micfild
@moiszikf: Igazad van!
De.. a demokrácia alapja a szabad választások!
és ebbe - bármilyen sajnálatos is- bele kell férjen a kevésbé emberszabásúak szavazati joga is. .
Ha demokratának tartjuk magunkat, akkor muszáj elfogadni, hogy vannak ilyenek is. Ezért nem vonom kétségbe senki szavazati jogát, még akkor sem ha elszörnyülködöm némelyik ember tájékozottságán.
Számomra aki nem él a szavazati jogával az sokkal inkább támogatja a diktatúrát, mint az aki elmegy- de arra szavaz - ami nekem sem tetszik.
m.macskosz
@tivoli: ma, 20:48 Csak pár percet néztem a videóból, de annak alapján hidd el, hogy nem kellene érvényteleníteni a szavazólapjaikat: kizárt, hogy érvényesek lennének.
Kétlem, hogy eljutottak odáig, hogy helyesen ikszeltek. vagy több, vagy kevesebb sikeredett, én azt hiszem.
micfild
@m.macskosz: gondolod macskosz, hogy még az X behúzására is képtelenek?
Az volt a jobbik eset. :-)
tivoli
@m.macskosz: Hááát, ha a zárcsökkentést, meg a táncot, meg a nemnyilatkozomot, meg a döntöttemet megjegyezték, talán azt is, melyik kép mellé rajzolják az ikszüket. Hogy mi a tétje, azt is felfogják. Hát a zárcsökkentés meg a tánc. :-((
Pistyu
Először besírtam rajta, aztán, ahogy feldolgoztam a látottakat inkább sírtam.
Mindenesetre Szalacsi Sándor méltó utódjai, "the new generation" ... :D
lajospapa
Namost! Ezeknek az embereknek volt anyukájuk,apukájuk, óvónénijük tanitónénijük, talán tizennyolc éves korukig kellett volna isibe járni. Ez a korosztály a felszabadult kommunista diktatúrától mentes korszakunkban nevelkedett. Mi neveltük ilyenné. Nem azért buta, mert iskola helyett libát kellett őriznie és nem azért buta mert a kommunisták nem engedték az egyetemre. A zárcsökkentést meg elégszer bemondta a rádió ahhoz hogy megjegyezze.
m.macskosz
@micfild: A második delikvens maligánfoka szerintem azt is kizárta,
hogy a papírt egy példányban lássa. :)
Pistyu
A kettes számú választópolgár homlokán még eléggé látszanak a pénteki "Univerzális Balhé" nyomai :D
Edy Andre
Zárcsökkentés bakker, mekkora ötlet! A Fidesz mikor lépi meg?
vadsanca
Általában mit lehet tudni egy jelöltről. Diplomák, munkahelyek, beosztások, estleg céljait, stb. Ettől még nem látunk a fejébe. Ez is olyan mint a lottó. De ha már sikerült bejutni a testületbe, akkor Ő is úgy helyezkedik, ahogy a többség elvárja. Tehát, nem mindegy, hogy kire szavazunk? A filmben látható két fiatalember is tett egy- egy X-et, de ezzel nekik nem lesz jobb. De legalább szavaztak.
micfild
@vadsanca: A fejébe nem látunk.. de azért egy kisebb településen mindenki ismer mindenkit, legalább hirből.
A Vakkomondoros balogot vajon miért választották meg?
Azért, mert ilyenek " vagyunk"
Ilyen ez értékrendünk.
whatthefuck
Látlelet ez a videó, sajnos nem csak erről a két hülyéről.
Bayer Katalin
@micfild: Elfogadom, hogy a demokráciában az átlag alatt műveltséggel rendelkezőknek is joga van szavazni. Azonban az elgondolkodtat, hogy lehet-e demokráciát egyáltalán fenntartani, amikor a növekvő számú mély szegénység miatt, egyre többen szorulnak ki a 21.- században meglevő technikával biztosított információk megszerzésének lehetőségéből. Szerintem Orbán éppen ezt ismerte fel, és biztos abban, ha saját gazdagságát ennek a társadalmi rétegnek a rovására, a mély szegénységben élők számának további növelésével biztosítja, örökké hatalmon marad. És ez ideig úgy néz ki a saját szempontjából jól döntött. A számlát pedig a jövő generációja amennyiben nem menekül ki az országból megfizeti.
tivoli
@micfild: ma, 06:44
Nem elképzelhető, hogy jó polgármester?
A többi magánügy.
JAJMÁR
Igenis jogos igény a tánc, meg a bulik, meg a programok :-D Nekem is kell !
"8 óra munka, 8 óra tanulás, 8 óra szórakozás... "
Hát ha még a parkban, az az igazi :-D

A zárcsökkentés is ! Mi ezzel a baj, hát van egy zember, akitől lehet tanulni értelmes szavakat, nem?
Ebből a két riportalanyból még politikus is lehet a mai világban :)
tivoli
@JAJMÁR: ma, 12:17
Naná, hogy! Milyen igazad van! :-))
JAJMÁR
@tivoli: Pedig picit elrontottam :) tanulás, ugyan már, miket írok :)
Helyen: "8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás".. hihi
JAJMÁR
@JAJMÁR: Helyen = helyesen !
(Sajnos nem tudok itt lógni, csak kapkodok, abba is hagyom :) egyenlőre )
Hellcat
De jó lenne ha X helyett le kéne írni annak a pártnak / jelöltnek a nevét akire voksol az ember...a sok hülye nagyja kihullana legalább.
tivoli
@JAJMÁR: A lényeg a szórakozás, a többi elhanyagolható. Főleg a munka.
verőce21
Az egység és a siker politikáját folytatná az emberek többsége!
Labradormatador
JAJMÁR: Tényleg hagyd abba! "Egyelőre" :)
Hogy egyik hibádat a másikba ne öltsem...
Yoda69
@verőce21: Igy nez ki egy fideszes atlagszavazo, mint a mellelet video mutatta.
veroce viszed a lecet?
bakegya
Anyám,add el a házat!-
Ezt az oxigénhiányt-meggyőződésem-a mérhetetlen alkoholfogyasztás és az ingerszegény környezet okozza.
micfild
@Bayer Katalin: Sajnos ezzel egyet kell értsek. :-(
verőce21
@Yoda69: (15:40) Az ellenzéki (nem)szavazó pedig hogy néz ki? :)
Yoda69
@verőce21: Itt most nem arrol van szo.
Az ilyen kretenek juttatjak hatalomba a partodat. Talan meg erettsegizettek sincsenek kozottuk. Te hogy allsz ezzel? :)
verőce21
@Yoda69: Éppen tőled akartam kérdezni, a félanalfabéta (15:40) bejegyzésed alapján.
verőce21
Az egységes régiós közösséget kell képviselnünk!
Yoda69
@verőce21: Gondoltam hogy viszed a lecet. A te IQd a videon latott szemlyek atlaga alatt van. Foleg a tetovalt gyerek volt egy eszleny, de a parkban tancolo sem volt semmi.
Gratulalok az elvtarsaidhoz :)
verőce21
@Yoda69: Mégis miről lenne szó?
Hogy jön az egész személyeskedő beírásod ahhoz, hogy: "Az egység és a siker politikáját folytatná az emberek többsége!" (14:23)
JAJMÁR
@Labradormatador: Köszönöm a kedves helyreigazításodat :)
Nyugtass meg, ugye nem azért regisztráltál ide, hogy a hibáimra figyelmeztess?

A kutyusodat üdvözlöm :)
moiszikf
@micfild: Csakhogy én véletlenül sem vagyok demokrata, határozottan királyságpárti vagyok. Veled ellentétben,simán megkérdőjelezem az "emberszabásúak" szavazati jogát.
micfild
@moiszikf: Természetesen jogodban áll.
verőce21
@JAJMÁR: (19:52) Jut eszembe a képekről: ezt a szegény, tévelygő baloldalt is valószínű szavazólap értelmezési problémák gátolták abban, hogy elmenjenek voksolni. :)
mate03
Azt hittem hogy már nincs lejjebb! De ezt a két emberszabásút látva,csalódtam!
Zsuga
Tudjuk, hogy kb. ehhez a szinthez közelít a legutóbbi választásokon részt vevők nagy része, de ezek már annyira szánalmasak, hogy még nekem is nehéz elhinni ennek a fajtának létezését, és hogy ilyenek döntenek egy ország sorsáról. Viszont tény, hogy ők - valami okból kifolyólag - elmentek szavazni. Talán, mert ezek a ritka alkalmak egyike, mikor fontosnak érezhetik magukat. Na de ez akkor is nagyon siralmas.
JAJMÁR
@verőce21: 20:00 Gondolod,hogy terelni kellett volna őket is? :)
Szavaztak ők terelés nélkül is, és értelmesen, ezért van ennyi "független" önkormányzat.
verőce21
@JAJMÁR: (20:09) Kár, hogy a "független" nem párt, toronymagasan nyerték volna a polgármester választást. De összességében a Fidesz tovább növelte dominanciáját!
(Idén háromból három! - hogy tetszik?) :)
JAJMÁR
@verőce21: 20:16 Nem tetszik, de nem azért, mert nyert, hanem azért, ahogyan. Nem csoda, hogy a világban ezt az eredményt nem értik. (Dehogynem értik, nagyon is. Jönnek sorban a visszajelzések. Azt nem értik, hogyan történhetett.) Igen, ez vastagon az ellenzék hibája is,
világlátó
Akik még mindig úgy gondolják hogy " mindent elsöprő győzelmet arattunk " azok számára van egy rossz hírem. Ez a két ember nincs egyedül. Ha szombaton kimész a helyi piacra és időt szakítasz egy kis nézelődésre, hallgatózásra, mint egy szép őszi szombat délelőtti programon úgy általában, találhatsz ott is néhány hasonló egyedet. Vajon ezt a jelenséget kinek, melyik kormánynak lehet a nyakába varrni? Ez a két figura a rendszerváltás után nevelődött, okosodott, jutott el erre a magas igényszintre.
Igen, ők ketten és a velük egyidős még sokezer adta le szavazatát valakik mellett. Igen, ők és kor-és sorstársaik akár eldönthették a településük sorsát, emberek sorsát.
Még mielőtt bárki is megpróbálná, kijelenthetjük, nem határolódhatunk el tőlük. Ők a mi fiaink, leendő férjek, apák. / No most lehet egy kicsit hisztizni , Hölgyeim és Uraim, Kedves Barátaim ! /Ők a rejtett tartalék a hazai munkaerő piacon. Velük kell a hazai ipart újjáteremteni, hogy Európa motorjaivá legyünk . Ki a felelős? A szülő, az óvoda, az általános iskola, az utcai közösségek, mi valamennyien, mert ebből az emberfajtából mindenütt van bőven, itt élnek velünk és közöttünk. Azért nem teljesen elveszettek ők, csak egyáltalán nem a politika és a képviselők személye érdekli őket, hanem a település esztétikai képe, az utak kátyútlanítása, a tánc és a buli. A zárcsökkentés pedig kifejezetten éltető eleme gondolkodásának. Félre a gúnyolódással! Nem csak ők és hasonszőrü társaik a felelősek ezért. Ők áldozatai új rendszerünknek, a szociális piacgazdaságnak, a NER.-nek és a Magyarország összefog című hangzatos lózungnak. A baj csak az, hogy legjobbjaink külföldön vállalnak munkát, emigrálnak családostól, nekünk meg itt maradnak az eddig félretóltak, kitaszítottak, lemaradottak, akik viszont szavaznak ha kell, méghozzá abból a meggyőződésből, ki rendez nekik bulit, általában a választásokat megelőző héten.
Vajon mit dolgozhat ez a két ember? Vajon van e szakmájuk? Ezt is jó lett volna meghallani a riportból.
Atesz1337
Kik vagytok ti, hogy így degradáltok más embereket?
"Vagy ők; ezt még nem tudtuk eldönteni. A Füzesabonyi Városi Televízió készített interjút két emberforma lénnyel, állítólag választópolgárral. "
Szerintem sem mindenkinek való a szavazati jog, de aki ilyet ír az sem érdemli meg. Szánalom, vegyétek már észre magatokat! Nagyobb bűn ez, mint hozzáértés nélkül szavazni.
Desischado
@aremy: Ne általánosíts, mert én voltam szavazni!
De amíg néztem a videót, sírhatnékom támadt, hogy ilyen agyhalott hülyék döntöttek a sorsunkról! Én az ilyeneknek nem adnék szavazójogot, mert fogalmuk sincs, hogy mit akarnak, és hogy mi a következménye a szavazatuknak! Tánc, - a játszótéren!!! Meg buli... Hát nehéz volt eldönteni, melyikük a hülyébb! És don vittoriónak az ilyenek kellenek! Ha létezne az isten, azt mondanám, nézzen már ide egy kicsit, mert nagy szükségünk van rá! Nyakam rá, hogy ez a két észlény büszkén mesélgeti a haverjainak, milyen jól "megmondták a véleményüket"!
Yoda69
@Atesz1337: Mindjart sirva fakadok.
Akkor is ilyen mellszelesseggel alltal ki mikor lezerjano kijelentette mindenki annyit er amennyije van? Az sokkalta durvabb kasztositas mert a kormanyzo part szintjerol jon. Mi itt kisemberek megvitatjuk a dolgokat a magunk szintjen, de amikor egy regnalo hatalom ilyet kijelent, azzal utat enged a szelsosegek terjedesenek. Akkor hat ne csodalkozz, hogy ez a visszhang a tarsadalomban.
aremy
@Desischado: nem szeretnék általánosítani de a döntő többségük az nem ment el szavazni és én is elmentem szavazni
Meine Ehre heisst Treue
@micfild: Meg is lett az eredménye. Nem elég elmenni szavazni, jól is kell dönteni; ha nincs kire szavazni (mert rossz és rossz közül lehet választani), az az igazi probléma.
JAJMÁR
@moiszikf: 19:47 Hogy képzeled el királyságot? (Pl. az alkotmányos monarchiákban is van szavazás, hiszen ezek demokratikus államok, méghozzá parlamentáris demokrácia van. Az uralkodó csupán szimbólum)
Aztán van egy problémánk: nincs királyunk. A király legyen különb, mint a többi ember, de nem látok erre alkalmas személyt.
JAJMÁR
@Atesz1337: Igazad van, én is így éreztem. Ezen a portálon a cikkírók adnak fura címeket, - talán verseny van, kinek a cikkére reagálnak többen -, ez itt nem szerencsés cím.

Szerintem pedig a szavazati jog minden felnőtt embernek jár. Ha pedig egy társadalom olyan, hogy nem törődik a szegényeivel, azoktól elvesz mindent, és ki akarja taszítani még a szavazásból is, az sok bajt és problémát vetít előre.
Addig jó, amíg csak táncolni akarnak.
Persze, nem mindenki szokott hozzá a kamerához, és nincsenek szófordulatai, de lefordítom mit szeretne ez a két ember:

Alacsonyabb árakat, rendet, tisztaságot, több zöldövezetet, parkot, játszóteret, szórakozási lehetőséget, és jó közösséget.

Én pedig az ő érdekükben, jobb oktatást.
világlátó
@JAJMÁR: Maximális Tiszteletem ! Egyetértek.
moiszikf
@JAJMÁR: Az alkotmányos monarchiákat kár alapul venni,a hatalmat politikusok gyakorolják, akiket "emberszabásúak" választanak meg. Alíg valamivel jobb a liberális demokráciánál.
Ha tisztába vagy a Szent Korona Alkotmányának alapjaival, akkor azzal is, hogy lényegében mindegy ki a király.
JAJMÁR
@moiszikf: 18:05 Nagyon helyes vagy, hogy szeretnél egy olyan országot, ahol mindenki szabad, és nem szenved hiányt semmiben, ezt én is szeretném. Sajnos, hogy ez nem attól függ, hogy minek nevezzük el az alapokmányt, amely az államot szervezi, - és az se számít, hogy minek nevezzük a közösséget - az is mindegy, hogy milyen szimbólum alatt szerveződik, és a "politikus"-t minek hívod, mindig lesznek és voltak olyan emberek, akik a kapott hatalommal visszaéltek.
A hatalom és a pénz megszédíti az embert, ha nincs kontroll.
Még Isten törvényei sem tartják vissza a hataloméhes, korrupt embereket,.

Törvények nélkül, és végrehajtó hatalom nélkül nem megy, az emberi közösségnek igazodási pontok kellenek, a megszegőknek büntetés. Az értékek, amelyeket elolvastam, - mert elolvastam a Szent Korona Alkotmányáról egy ismertetőt - a demokrácia ideológiájára erősen hasonlít, alapja pedig a hit. (Nincs új a nap alatt)
Megértem, hogy az emberek most csalódtak, és vissza akarnak nyúlni alapértékekhez, mert sokan úgy érzik, hogy elölről kell kezdeni. Csak szólok, hogy a régi-régi kezdet sem volt olyan fényes akkor, mint amilyennek innen látszik. A Szent Koronához rengeteg igazságtalanság, ellenségeskedés, vér, és szenvedés tapad. Az Aranybullához is. Igaz, jó intézkedés volt a maga korában, aztán minden megújításkor változtatgatták. de tény,, hogy évszázadokik fennmaradt, még akkor is, amikor már rég eljárt felette az idő... mert az idő eljár.
Vannak dolgok, amelyek elmúlnak, és annyit tehetünk, hogy megismerjük, mert a múltunk, és a gyökereink. Abból táplálkozunk, de ez már egy másik helyzet, mások a lehetőségek.
Egyébként találtam benne egy-két jó, és ma is megvalósítható ötletet !
De, ha mindegy, ki a király, akkor minek a király?
Nincs a demokráciánál jobb, persze, jól ki kell találni hozzá a törvényeket, a fékek és az ellensúlyok rendszerét, és azt be is kell tartatni, mindenkivel.
moiszikf
Naaaagy- nagy pirospont, amiért legalább egy ismertetőt elolvastál a témáról!
Csak épp a lényeg maradhatott ki belőle.
Tömören: A legfőbb hatalom a KORONÁÉ!s.
Igen,szó szerint! Egy "tárgy" BIRTOKOLJA a hatalmat,a király csak KÉPVISELI,megszemélyesíti. Hogy hülyeségnek hangzik? Mindenesetre egy tárggyal biztosan nem fordul elő, hogy:
-"a kapott hatalommal visszaél"
-"A hatalom és a pénz megszédíti"
-"Még Isten törvényei sem tartják vissza"
Ilyesmi inkább "emberszabásúakkal" fordul elő.
Véleményem szerint, egy "modernizált" (és nem alkotmányos) monarchia üdvözítőbb lenne a demokráciánál,erre fényes bizonyíték a trónfosztás (1921. évi XLVII. törvénycikk) utáni időszak. Azóta, kicsiny hazánkban a Zemberek sikeresen összehoztak egy népírtással fűszerezett fasizmust, 40 év kommunista diktatúrát és 27 év "szabadrablizmust". Gratulálok nekik!
Nézd el nekem, ha ebből kifolyólag a lehető legkevesebb hatalmat szeretném a kezükbe tudni!
Zsuga
@Desischado: Nagybecsű méltóságainknak odafönt éppen az ilyen hülyékre van szüksége, hiszen ezeknek köszönhetik, hogy még jó ideig kényelmesen sütögethetik saját pecsenyéjüket.
Desischado
@Zsuga: Sajnos ezzel egyet kell értenem.
verőce21
@JAJMÁR: (20:37) Akár tetszik, akár nem, az eredmény "vastagon az ellenzék hibája is".
Akik pedig nem mentek el szavazni, azok elégedettek a jelenlegi helyzettel, tehát nem akarnak változást.
Toby
@verőce21: Vagy tele van a tökük a gengszterpolitikusokkal ! Mint nekem is !
JAJMÁR
@moiszikf: Majd tanulmányozom még a témát, mert egyenlőre valóban "hülyeség"-nek hat, még nem látom a különbséget, mitől lenne más, hogy ha a hatalom a koronáé, a király csak képviseli, mint ha a hatalom a népé, a választottak csak képviselik.
Dolgozom rajta... :)
moiszikf
Jó kutakodást! :-)
Utalnék egy lényeges különbségre: A Zemberek, királyt már tudtak elválasztani a székétől (trónfosztás) - a történelem során többször is - de "demokratikusan megválasztott képviselőt"... ?
verőce21
@JAJMÁR: (14:50) Egy kis gondolatébresztő a tanulmányhoz:
A demokráciák, mint hatalmi rendszerek megbuktak!
Az elmúlt 60-70 esztendőben megnyerték ugyan a háborúkat, de elvesztették a békét. Mert az érdekszövetkezetek, amelyek a "nép" nevében uralkodtak, ÉRDEKEIK KIELÉGÍTÉSÉT AKARJÁK, nem pedig a békét. Megfigyelhető, hogy azok az európai országok, ahol megőrizték a királyság intézményét (Észak-, és Nyugat-Európa), alkotmányos monarchia, parlamentáris monarchia formáiban, a válságos évek problémáit nyugodtabban bírták, élték át, mint a demokráciák.
JAJMÁR
@verőce21: 19:23 A rendszerek megbuknak. Idővel még a diktatúrák is, pedig azt erővel tartják fönn. Az érdekszövetkezetek is "kapcsolatok", és nincs az a jól induló és kiegyensúlyozott kapcsolat, ami el ne romolna, ha nem ápolják a felek. Ezért kell jól kitalálni a fékek és az ellensúlyok rendszerét.

Képzeld, egyetértek veled, szerintem is az alkotmányos monarchia a legjobb államforma, csak az a probléma, hogy nekünk nincs királyunk.
Nálunk ezt a szerepet kellene eljátszania a köztársasági elnöknek.
verőce21
@JAJMÁR: (09:39) Én mindig is "királypárti" voltam, sohasem hittem a demokráciában!
(Az utolsó igazi demokrácia az Athéni volt.) :)

Nekem lenne is alkalmas jelöltem a Mo.-i királyság helyreállítására. Magyarországon született, régi, nagynevű, ma is megbecsült és tisztelt, magyar főúri dinasztia leszármazottja. Magas, jó kiállású - nem olyan vállban, derékban elhibázott ember -, művelt, tájékozott, Bécsben élő 73 éves. (A család II. Mátyástól kapott nemesi címerlevelet.)
JAJMÁR
@verőce21: 12:17 Jó tudni, hogy él még a "derék" magyar nemes, de ilyen jó kiállású, művelt, tájékozott és helyén van a válla, dereka, gerince leszármazottjai vannak? Tekintettel az úr korára... :)
Zsuga
@JAJMÁR: Jól tolmácsoltad a két egyszerű emberke elvárásait a górékat illetően, és nem is azzal van baj, hiszen minden normális ember alapvetően hasonlókat kívánna, csak ők sajnos még odáig nem jutottak el, hogy kicsit utána nézzenek, vajon mindez kitől lenne leginkább elvárható. Az igazság pedig az, hogy a náluk értelmesebbek sem veszik a fáradságot, hogy nagyobb figyelmet fordítsanak a hazai politikai helyzet figyelemmel kísérésére. Ők azok, akik vagy elhiszik mindazt, amit folyamatosan sulykolnak a fejükbe, vagy egyszerűen tesznek az egészre, és eszükbe sem jut, hogy például elfáradjanak szavazni, hiszen nekik úgyis tökmindegy, melyik ismeretlen társaság eteti őket ígéretekkel.
JAJMÁR
@Zsuga: 14:32 Ez így igaz, nem vagyunk egyformák. Ez a döntés született, akár tetszik, akár nem! Keresztmetszet arról is, hogy milyenek vagyunk, milyen szinten van a politikai kultúra a társadalomban ! Lenne feladat... :)
verőce21
@JAJMÁR: (14:09) Bizony, ha tudnád, mennyi régi magyar nemesi család leszármazottai élnek még. És többségük olyan, karakter, amilyet "minden normális ember alapvetően hasonlókat kívánna"! @Zsuga: A felvetésem csak elméleti volt, mivel olvastam, hogy foglalkoztat a monarchia kérdése. De egy ilyen pozícióra bőven akadna jelentkező, úgy gondolom még "Te is fiam Brutus..." :) - mert a hatalommániád az legendás itt! :)
JAJMÁR
@verőce21: 16:51 Elbujdostak ezek a "derék" emberek, és a sublót mélyére dobták a papírjaikat, letagadva még a magyar származásukat is? Nem csodálom, nekem is volt ilyen késztetésem.
Márpedig, ha van olyan karakter, amilyenre "minden normális ember" példaként tekinthet, azoknak elő kéne jönniük, még akkor is, ha "király" csak egy lehet :-D
Égető szükség lenne rájuk az országban:
er.hu/itthon/3005015-botka-voroslo-fejjel-uvoltott-kunhalmival#c1183804
jöttemláttam...
Nem elbujdostunk, hanem kenytelen-kelletlen tavoztunk! Ki elöbb, ki kesöbb. En tul kesön. A szocializmusban, mint a sok evszazados tudas es emberi ertekek horodozoi, nem voltunk kivanatos szereplök. A "Fal" lehullasa ota pedig csak kapkodja a fejet mindenki, hogy hol is tartunk. A csaladjaink nagy resze szetszeledve a vilagban, sokan sehogy sem boldogulnak idegenben. De haza menni? Hiszen a "pálya" most is nagyon sikos! Ugyanakkor büszken vallom most is a magyarsagomat es hiszem, hogy meg megerem azt az idöt, amikor athelyezödik vegre a hangsuly erröl a kapzsi haracsolasrol a nyugodt, biztos tudassal biro, tiszta szivü vezetesre!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.